Henk Bloeminktoernooi op 9, 16 en 23 juni 2026

Moderator: Jacco

Plaats reactie
Henk
Berichten: 6769
Lid geworden op: ma apr 07, 2008 10:14
Locatie: Utrecht

Henk Bloeminktoernooi op 9, 16 en 23 juni 2026

Bericht door Henk »

OZU organiseert wederom haar vierkampen toernooi in juni. Net als vorig jaar huren ze 8 liveborden. Toen deded er ook enkele Rode Lopers mee. Zie vooralsnog niemand van ons op de lijst. Het is in onze eigen speelzaal:

https://www.henkbloeminktoernooi.nl/
Gebruikersavatar
Jacco
Berichten: 3982
Lid geworden op: do sep 07, 2006 15:02
Locatie: Utrecht

Re: Henk Bloeminktoernooi op 9, 16 en 23 juni 2026

Bericht door Jacco »

ik heb me aangemeld en zag ook Wouter
Het leven is te kort voor saaie schaakpartijen.
Henk
Berichten: 6769
Lid geworden op: ma apr 07, 2008 10:14
Locatie: Utrecht

Re: Henk Bloeminktoernooi op 9, 16 en 23 juni 2026

Bericht door Henk »

De aanmelding sluit hiervoor maandagavond 1 juni. Later aangemeld, of op de avond, betekent dat u niet op speelsterkte wordt ingedeeld. We starten 9 juni met zowel de BH Invitatiegroep, de OZU Kampioensgroep en ruim 20 spelers die in minimaal 5 groepen op sterkte worden ingedeeld. Aanmelden kan op https://signup.chezzy.nl/subscr.php?tcd ... 7f056fb7a9
Gebruikersavatar
Jacco
Berichten: 3982
Lid geworden op: do sep 07, 2006 15:02
Locatie: Utrecht

Re: Henk Bloeminktoernooi op 9, 16 en 23 juni 2026

Bericht door Jacco »

wouter speelde niet, Ik verloor en ik vemoed dat Henk won. (op de site staat 1-1 als uitslag)
Het leven is te kort voor saaie schaakpartijen.
Henk
Berichten: 6769
Lid geworden op: ma apr 07, 2008 10:14
Locatie: Utrecht

Re: Henk Bloeminktoernooi op 9, 16 en 23 juni 2026

Bericht door Henk »

Henk verloor een gewonnen eindspel in de tijdnoodfase. Nu al een rottoernooi.
Hier speelde Jan gisteren (die tijd genoeg had) de illegale zet Ta2-h3+, waarna ik Kb2 speelde en me in tijdnood na een handvol zetten nog mat liet zetten. Sukkel dat ik ben...
Plaats reactie