OZU organiseert wederom haar vierkampen toernooi in juni. Net als vorig jaar huren ze 8 liveborden. Toen deded er ook enkele Rode Lopers mee. Zie vooralsnog niemand van ons op de lijst. Het is in onze eigen speelzaal:
https://www.henkbloeminktoernooi.nl/
Henk Bloeminktoernooi op 9, 16 en 23 juni 2026
Moderator: Jacco
-
Henk
- Berichten: 6769
- Lid geworden op: ma apr 07, 2008 10:14
- Locatie: Utrecht
- Jacco
- Berichten: 3982
- Lid geworden op: do sep 07, 2006 15:02
- Locatie: Utrecht
Re: Henk Bloeminktoernooi op 9, 16 en 23 juni 2026
ik heb me aangemeld en zag ook Wouter
Het leven is te kort voor saaie schaakpartijen.
-
Henk
- Berichten: 6769
- Lid geworden op: ma apr 07, 2008 10:14
- Locatie: Utrecht
Re: Henk Bloeminktoernooi op 9, 16 en 23 juni 2026
De aanmelding sluit hiervoor maandagavond 1 juni. Later aangemeld, of op de avond, betekent dat u niet op speelsterkte wordt ingedeeld. We starten 9 juni met zowel de BH Invitatiegroep, de OZU Kampioensgroep en ruim 20 spelers die in minimaal 5 groepen op sterkte worden ingedeeld. Aanmelden kan op https://signup.chezzy.nl/subscr.php?tcd ... 7f056fb7a9
- Jacco
- Berichten: 3982
- Lid geworden op: do sep 07, 2006 15:02
- Locatie: Utrecht
Re: Henk Bloeminktoernooi op 9, 16 en 23 juni 2026
wouter speelde niet, Ik verloor en ik vemoed dat Henk won. (op de site staat 1-1 als uitslag)
Het leven is te kort voor saaie schaakpartijen.
-
Henk
- Berichten: 6769
- Lid geworden op: ma apr 07, 2008 10:14
- Locatie: Utrecht
Re: Henk Bloeminktoernooi op 9, 16 en 23 juni 2026
Henk verloor een gewonnen eindspel in de tijdnoodfase. Nu al een rottoernooi.
Hier speelde Jan gisteren (die tijd genoeg had) de illegale zet Ta2-h3+, waarna ik Kb2 speelde en me in tijdnood na een handvol zetten nog mat liet zetten. Sukkel dat ik ben...
Hier speelde Jan gisteren (die tijd genoeg had) de illegale zet Ta2-h3+, waarna ik Kb2 speelde en me in tijdnood na een handvol zetten nog mat liet zetten. Sukkel dat ik ben...