Open Kampioenschap van Utrecht 2009 op 5, 6, en 7 juni.
- Majnu
- Contacteer:
Ik kwam in de lunchpauze in gesprek met een meneer die lang geleden bij Paul Keres gespeeld heeft. Toen ik hem vertelde dat ik bij De Rode Loper speel had hij het over "UCS". Grappig dat er nog mensen rondlopen die onze club als UCS kennen.
Oh heerlijk om 's avonds vrij te zijn. Zo kan ik er morgenochtend weer fris en fruitig tegenaan.
@ Mart, de zonnebloem staat er mooi bij.
Oh heerlijk om 's avonds vrij te zijn. Zo kan ik er morgenochtend weer fris en fruitig tegenaan.
@ Mart, de zonnebloem staat er mooi bij.
- Pieter
- Contacteer:
Ik kom lekker mee in groep 2. Gisterenavond een eindspel weggeblunderd en verloren. Maar vanmorgen remise tegen Gavin Wallace (waar ik eigenlijk wel had kunnen winnen in - daar komt ie weer - het eindspel). En vanmiddag speelde ik tegen oude bekende Wim Rakers. Na een verschrikkelijke opening van mijn kant besloot Wim ineens een stuk in de aanbieding te doen. Daarna kwam ik weer tot mezelf en heb ik hem keurig van het bord gezet. Nu heb ik dus 1,5 uit 3. Ben ik heel tevreden mee. Vanavond heb ik een bye.
- Pieter
- Contacteer:
- Majnu
- Contacteer:
- Majnu
- Contacteer:
In ronde 5 speelde ik een heel spannende partij. Helaas heb ik die verloren. In laatste ronde een boring draw. (geen salonremise).
De balans van dit toernooi:
De baten:
2 boeiende partijen, 1 saaie partij, en 1 prutspartij.
Gezellige gesprekken met nieuwe- en oude bekenden.
De kosten:
35 euri en 24 ratingpunten. Het eerste wist ik van tevoren en het tweede vind ik best.
Wat heb je aan ratingpunten? Je mag ze nergens inwisselen!
De balans van dit toernooi:
De baten:
2 boeiende partijen, 1 saaie partij, en 1 prutspartij.
Gezellige gesprekken met nieuwe- en oude bekenden.
De kosten:
35 euri en 24 ratingpunten. Het eerste wist ik van tevoren en het tweede vind ik best.
Wat heb je aan ratingpunten? Je mag ze nergens inwisselen!
- Pieter
- Contacteer:
Goed gespeeld! Met het Sreklov-resultaat 3 uit 6 ben ik heel tevreden.
Uiteindelijk 38ste geeindigd en een ratingprijs opgehaald (tot 1700). Helaas wel gedeeld met vijf anderen, dus rijk ben ik er niet van geworden.
Vandaag een mooie partji gespeeld tegen Amanda Hijweegen (en het eindspel weer verprutst en een remisekans laten lopen), en een lekkere pot tegen Ad Goes (Woerden). En voor de verandering heb ik die partij keurig afgewikkeld naar een beter eindspel, en dat vervolgens gewonnen.
Ik denk dat ik die partij nog wel in de Balans zet.
Met een TPR van 1714 ben ik erg blij. Leuk toernooi. Volgend jaar weer.
Uiteindelijk 38ste geeindigd en een ratingprijs opgehaald (tot 1700). Helaas wel gedeeld met vijf anderen, dus rijk ben ik er niet van geworden.
Vandaag een mooie partji gespeeld tegen Amanda Hijweegen (en het eindspel weer verprutst en een remisekans laten lopen), en een lekkere pot tegen Ad Goes (Woerden). En voor de verandering heb ik die partij keurig afgewikkeld naar een beter eindspel, en dat vervolgens gewonnen.
Ik denk dat ik die partij nog wel in de Balans zet.
Met een TPR van 1714 ben ik erg blij. Leuk toernooi. Volgend jaar weer.
-