8, 9, en 10 juni 2007. Open Kampioenschap van Utrecht.

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Majnu
Contacteer:

8, 9, en 10 juni 2007. Open Kampioenschap van Utrecht.

Bericht door Majnu »

Het Open Kampioenschap van Utrecht (OKU) 2007

Voor de 34e maal organiseert Schaakvereniging Paul Keres het Open Kampioenschap van Utrecht, een gezellig weekendtoernooi voor alle speelsterktes van grootmeester tot huisschaker. Het OKU zal worden gehouden op 8, 9 en 10 juni 2007. Het OKU zal opnieuw in het Nationaal Denksportcentrum Den Hommel, Kennedylaan 9 in Utrecht (Den Hommel: 030-2759988) worden gehouden. Dit moderne gebouw in Utrecht-west is geheel aangepast aan de wensen van denksporters en is bovendien uitstekend bereikbaar.

Zie ook:
http://www.paulkeres.nl/oku2007/
Laatst gewijzigd door Majnu op zo jun 03, 2007 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Timo

Bericht door Timo »

Ik doe mee.
Majnu
Contacteer:

Bericht door Majnu »

Ik ook.
Jacco

Bericht door Jacco »

ik ook
https://www.youtube.com/watch?v=ogi4sUmNE5Y
Kees

Bericht door Kees »

En ik...
Gast

Bericht door Gast »

Ja ik ook
Chris

Bericht door Chris »

Ook ik doe mee.
Rody

Bericht door Rody »

Ikke nie :8:
Jan H. Prins

Bericht door Jan H. Prins »

Net aangemeld
Kees

Bericht door Kees »

Dan zijn we nu met 10 Rode Lopers (Pascal Boittin en Harry Peters meegerekend)
Majnu
Contacteer:

Bericht door Majnu »

Waarom zo weinig Rode Lopers in groep 1?
Kom op. Ga de uitdaging aan.
Gast

Bericht door Gast »

Ik had graag meegespeeld, maar ik kan de tijd hiervoor momenteel helaas niet vrijmaken. Ooit gedeeld winnaar geweest van groep 2, maar debuut in groep 1 komt er maar niet van. Hopelijk volgend jaar.
Majnu
Contacteer:

Bericht door Majnu »

Einstanden staan op de site van het OKU.
Ik heb heel slecht gescoord. 0.5 uit 6!
Maar ja, als je bijna elke keer een 2000+er tegenover je krijgt is het gewoon heel zwaar werken. ::roll:
Timo

Bericht door Timo »

In bijna elke ronde moesten er Rode Lopers tegen elkaar, soms twee partijen tegelijk: Richard-Timo, Chris-Kees, Jacco-Chris en Jan-Ernst heb ik langs zien komen. Wat is er trouwens van Richard geworden na zijn partij met met mij in de eerste ronde?

De enige Rode Loper die het goed gedaan heeft, is eigenlijk Chris. Door als een soort kannibaal zijn clubgenoten op te eten! Bij mijzelf zat er 1 slechte partij tussen, waarin ik een paar keer blunderde. Mijn tegenstander is uiteindelijk iets van vijfde geworden, en mijn andere nul was tegen de groepswinnaar, dus ach. 50 % gescoord. In de laatste ronde dacht ik een eindspel met gelijke lopers en een vrije pluspion gemakkelijk te winnen, maar dat viel vies tegen: remise, omdat mijn koning er nergens langs kon. Kees en Louis leken niet echt in vorm, bij Jacco zag het er wisselvallig uit. Na m'n tweede nederlaag dacht ik dat hij wel boven me zou eindigen, maar in de laatste ronde moest hij tegen Chris...

Voor Majnu toch weer een herhaling van vorig jaar. Ik had het idee dat het spelpeil in beide groepen hoog lag en dat de spelers elkaar weinig kansen cadeau deden. Misschien ga ik volgend jaar de rol van kop van jut in groep 1 weer eens uitproberen...
Majnu
Contacteer:

Bericht door Majnu »

Timo schreef: Voor Majnu toch weer een herhaling van vorig jaar.
Ik had het idee dat het spelpeil in beide groepen hoog lag en dat de spelers elkaar weinig kansen cadeau deden. Misschien ga ik volgend jaar de rol van kop van jut in groep 1 weer eens uitproberen...
Ik had nu inderdaad zwaardere tegenstanders.
Maar anyway, afgesproken Timo. Als jij in groep 1 speelt doe ik dat ook! (Heb je in elk geval één tegenstander die je kan hebben) ::wink:
Plaats reactie