Dieren, eind juli - begin augustus

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Plaats reactie
Timo
Berichten: 2758
Lid geworden op: za feb 12, 2005 21:12

Dieren, eind juli - begin augustus

Bericht door Timo »

How did Animals go, Rody Street?
Rody

Bericht door Rody »

Well it wasn't a tournament to write about to home... :8:

Eerste twee ronden wist ik een betere en gewonnen stelling om zeep te helpen naar remise. (1 winstweg was nogal lastig te berekenen, de tweede had ik best kunnen zien zeg maar)
De laatste nacht hadden we twee spokende kids in huis, de erop volgende partij ging best aardig, maar na een uur of twee ging mijn lampie uit ::cry:

That´s the story about Animals :8:

Kortom, in totaal 4 partijen (inclusief OKU) een 40 ELO punten verbrand ::D
Timo
Berichten: 2758
Lid geworden op: za feb 12, 2005 21:12

Bericht door Timo »

Mmm, pech, schaken en kinderen blijft een moeilijke combinatie... maar begrijp ik goed dat je na drie ronden naar huis gegaan bent? Het toernooi is toch zes of negen ronden?
Gebruikersavatar
PeterT
Berichten: 1572
Lid geworden op: vr jan 21, 2005 19:33

Bericht door PeterT »

Nee, er waren ook 4-kampen.

Zelf deed ik mee in groep 6-rondig-2. Ik werd 19e met een TPR van 1660. Dat is meer dan 100 punten boven mijn rating. 2 x winst, 3 x remise, en 1 x verlies. Ik liet in de eerste 2 ronden, tegen de sterkeren 1 punt liggen, maar had daarna ook wel mazzel, soms.
Toernooi met leuke sfeer, en lekker gekrampeerd! Verder prachtige omgeving daaro.
Mag niet, maar schijnt zomaar te kunnen
Rody

Bericht door Rody »

Ik ben inderdaad na 3 ronden naar huis gegaan :p Was het einde van de vierkamp :D
Timo
Berichten: 2758
Lid geworden op: za feb 12, 2005 21:12

Bericht door Timo »

PeterT schreef:Ik werd 19e met een TPR van 1660. Dat is meer dan 100 punten boven mijn rating.
Goed zo!
Plaats reactie