19 september kroegsnelschaak in Zwolle met teams

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jacco
Berichten: 3485
Lid geworden op: do sep 07, 2006 15:02
Locatie: Utrecht

19 september kroegsnelschaak in Zwolle met teams

Bericht door Jacco »

Dit jaar voor de 4de keer, we organiseren ’t weer:
Het Zwolsch Kroegentocht snelschaaktoernooi.
Een gezellig toernooi waarbij een aantal kroegen in het centrum van Zwolle wordt langs
gegaan. In 4-tallen wordt tegen elkaar gestreden. Iedere ronde speel je twee partijen tegen
dezelfde tegenstander, één met wit en één met zwart.

Wanneer:
De voorlaatste zondag van september: 19 september 2010.

Waar:
Er wordt gespeeld in kroegen in hartje Zwolle, Start & Eindpunt van het toernooi is Sally o’Briens.
Vanaf daar gaat men langs de volgende kroegen: De Belgische Keizer, Café Grizzly’s en Café ’t
Fluitje weer mee! Na vorig doet ook Stadscafé De Harmonie weer mee.

Kosten: Deelnamekosten: €16,- per team

Tijden:
Verzamelen & inschrijven: irish pub Sally o’Briens (Bethlehemkerkplein) vanaf 12:00 uur
Aanvang 12:30 uur
Einde uiterlijk 18:00 uur

Speelwijze:
De aanmeldlijst wordt gerangschikt op gemiddelde teamrating. Vervolgens speel je met jouw team
alleen tegen jouw helft. Vergeet dus niet bij aanmelding een opgave van rating te doen, per schaker!

Prijzen & Uitreiking:
De prijzen zijn in natura, mede mogelijk gemaakt door de Schaakshop uit Kampen. De Schaakshop is
de voordeligste en grootste schaakwinkel op het internet (www.schaakshop.nl) voor schaakborden en
stukken.
De prijsuitreiking is in Sally o’Briens.

Opgave & Contact:
Voor informatie en opgave via e-mail: oefeningenontspanning@hotmail.com
o.v.v. aanmelding kroegentoernooi Zwolle 2010

Bij opgave zijn belangrijk
• Een leuke pakkende TEAMNAAM
• Alle namen van de spelers + eventuele club + eventuele rating

Het vierde Zwolsch
kroegentocht snelschaak-
toernooi in Zwolle

Internetsite van schaakclub O&O uit Kampen: www.kampenschaakt.tk
https://www.youtube.com/watch?v=ogi4sUmNE5Y
Gebruikersavatar
Pieter
Berichten: 1467
Lid geworden op: do jan 20, 2005 13:21
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Pieter »

Dirkjan is bezig met een team. Nu doen mee: Dirkjan, Jan en ik. Wie heeft er nog meer zin?
Kees
Berichten: 2771
Lid geworden op: do jan 20, 2005 23:08
Locatie: houten

Bericht door Kees »

Beste Dirk-Jan, (maar ook andere Rode {S}Lopers),
Van Hans van Oosterhout (van 't Hooglands Schaakgenootschap) kreeg ik jouw e-mail-adres, en dat alleen maar om zo veel mogelijk teams naar het zustertoernooi van 't Enige Echte Café SchaakToernooi te krijgen:

Op Zondag 19 september spelen we voor de 4de keer het Zwolsch Kroegentocht Schaak Toernooi.
Al 11 teams hebben zich ingeschreven en we hebben de 6 gezelligste kroegen van Zwolle als speellocaties!

Kijk op de website voor ALLE informatie & om te zien welke teams we al hebben en welke kroegen het precies zijn...
... verder ben ik via Twitter ook te volgen, als er nieuws is lees je het daar het eerst: http://twitter.com/kleijerj

Komen jullie nog met een team van De Rode Loper? Ik zou dat geweldig leuk vinden!
Ik had al begrepen dat dit gezellige toernooi wel bij jullie op het forum ergens staat... maar tot op heden nog geen aanmelding.

Ik weet van het toernooi in Amersfoort dat de Rode Slopers een aardig potje kunnen schaken, komen jullie je schaakkunsten ook in Zwolle vertonen? Dat zou ik geweldig vinden!


met vriendelijke schaakgroet,
namens O&O
Jan Kleijer
Plaats reactie