Kersttoernooi

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Geurt
Berichten: 1259
Lid geworden op: do jan 20, 2005 17:23

Kersttoernooi

Bericht door Geurt »

Het kersttoernooi was weer bijzonder geslaagd! De indeling was in 1 keer goed, de sfeer toppie en van de prijsuitreiking wisten Frits en John eindelijk iets speciaals te maken. Het werd bepaald niet afgeraffeld, integendeel: de tijd werd genomen om alle winnaars exact te bepalen en in het zonnetje te zetten. Uiteindelijk ging iedereen weer met een toffe trofee naar huis. Ikzelf koos voor een fijne harde worst, niet slecht voor 3,5 uit 7. Ik heb thuis de puntentelling uitgelegd en het iets beknopter gehouden dan John en Frits. Dat ging vrij gemakkelijk.
Allemaal prettige dagen en een goed 2008!
Gebruikersavatar
Majnu
Berichten: 6544
Lid geworden op: do dec 22, 2005 09:52
Contacteer:

Bericht door Majnu »

Het was inderdaad een leuke avond. In de "hoofdgroep" zat de kerststemming er heel goed in. Er werden veel kerstcadeautjes gegeven: Ik gaf bijvoorbeeld aan Hans twee lopers, en Ernst gaf aan mij een dame.

Een mooi 2008 gewenst allemaal!
John
Berichten: 1566
Lid geworden op: ma jan 31, 2005 23:03
Locatie: Zeist

Bericht door John »

Inderdaad geslaagd toernooi, ook in groep 2 werd geleden en gestreden, onder het genot van Bokkies, Leffes en wat dies meer. Een mooie avond zonder wanklank voor zover ik weet. Fijne dagen allemaal.
Arnold
Berichten: 3515
Lid geworden op: do jan 20, 2005 11:57

Bericht door Arnold »

Stond de 1e 3 rondes verloren en had na 5 rondes 5 uit 5! ::twisted:
(en na 7 ook ::()
Allemaal spannende potten! Applaus =D> voor de indeling!
Een dag niet geschwindeld is een dag niet geleefd
Nieuwsberichten
Gast

Bericht door Gast »

Met 4 uit 6 was ik best tevreden en de fles Chouffe smaakte heerlijk. Leuk om allerlei leden weer eens te spreken die niet meer zo vaak komen. Zelf moet ik ook weer eens wat vaker komen, want die rode lantaarn bevalt mij niet.
Plaats reactie