23 April NK Lightning

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Gast

Bericht door Gast »

Ik heb me ingeschreven.
Gast

Bericht door Gast »

We spreken woensdagavond wel af wie met wie meerijdt. Inschrijving begint om 9.30. Dus om 8.45 vanuit bv 't Ledig Erf vertrekken lijkt me goed.
Arnold doe voorzichting met de deur, want in pogingen om dingen te openen wil je ook wel eens het een en ander slopen, stellingen en zo. ::wink:
Arnold
Berichten: 3528
Lid geworden op: do jan 20, 2005 11:57

Bericht door Arnold »

You Majnu, me Careful! :nurse:
Gast

Bericht door Gast »

Marvin en Antonio, we spreken om 8.45 af bij Arnold.
Rody gaat bij goed weer op zijn Mobiletje, anders rijd hij ook mee.

In mijn auto gelden de volgende twee regels:
1. Niemand bemoeit zich met mijn rijstijl. (Woorden in de strekking van "slak", "bejaarde" e.d. zijn verboden).
2. Er klinkt uitsluitend Salsa (Van nederlandstalige muziek loopt de accu leeg)

::wink:
Rody

Bericht door Rody »

ad 1) Ik zou Arnold met de trein sturen...
Arnold
Berichten: 3528
Lid geworden op: do jan 20, 2005 11:57

Bericht door Arnold »

OK Majnu, ik zal woorden die op je schaakstijl slaan niet voor je rijstijl gebruiken... ::wink:
En als we echt te langzaam gaan kunnen we toch gewoon helpen duwen? :fluit:

::?: Ik heb begrepen dat we met de organisatie mee kunnen eten bij de chinees: het buffet kost 13 ipv 18 maar begint pas om 20.30. Wie heeft hier trek in? Of eten we eerder :tongue8:? of niet :pukeright:? of wel :kok: ::?:
Rody

Bericht door Rody »

ad ad 1) Ik heb een keer Arnold naast mij gehad, ik moet toegeven dat ik het wel gezellig vond, je moet hem gewoon net zo hard aanpakken....

Arnold, ga je nog mee op de brommer met mooi weer? Zal ik rustig rijden voor je... :fluit: Je hebt dan alleen geen Salsa :bootyshake:
Gast

Bericht door Gast »

Lijkt me gezellig om wat te gaan eten na afloop maar dan graag in Utrecht. Anders kan ik niet drinken. ::!:
Arnold
Berichten: 3528
Lid geworden op: do jan 20, 2005 11:57

Bericht door Arnold »

OK Zed, ik wil wel (niet per sé) met de brommer :pale: (heeft Majnu pech). Eten doe ik liever in Apeldoorn, desnoods ben ik dan de BOB. :drunken: Ook als ik met de brommer ga, spreken we gewoon bij mij af.

Ik ging vroeger, '81-'86, vaak met de motor naar berlijn :8:. In Duitsland vinden ze 'bromfiets' (uitspraak: brummfietz) het leukste Nederlandse woord.
Rody

Bericht door Rody »

Ik BOB wel hoor! Je moet blij zijn dat je uberhaupt aan mijn brommer mag komen!! Heb jij een head-set? Die van mij doet het alleen tot 80 km/u Aangezien mijn motor dan steeds afslaat moet ik ietsiepietsie harder rijden... Wel zo rustig?? Misschien disc-man met Salsa mee? Als je maar beetje stil blijft zitten :letitallout:
Gast

Bericht door Gast »

Arnold waarom wil je liever in A'doorn eten, het is een van de meest saaie nieuwbouwdorpen van Nederland.

We rijden wel achter jullie brummfietz aan, okay? ::wink:
Arnold
Berichten: 3528
Lid geworden op: do jan 20, 2005 11:57

Bericht door Arnold »

Waarom Apeldoorn? omdat ik dat niet ken; en nieuw is lekkerder. Amersfoort kan ook... Utrecht ken ik wel een beetje...
Of is er een tent in Utrecht die iemand al op het oog had?
Gast

Bericht door Gast »

Het nadeel van Apeldoorn is dat dan iedereen mee moet gaan eten. Als we in Utrecht gaan, kunnen mensen die liever thuis eten dat doen en wie uit wil eten kan uit gaan eten.

Een ander voordeel van Utrecht is dat we het gerust wat laat kunnen maken zonder zorgen over de terugreis.

Wat dacht je van Eleni, aan de oude gracht. Veel heerlijke griekse hapjes onder het genot van Ratsina.
Arnold
Berichten: 3528
Lid geworden op: do jan 20, 2005 11:57

Bericht door Arnold »

Mwa, grieks... :tongue6: [-X (hé, :-& doet het niet meer!)
Gast

Bericht door Gast »

Ik zal er zaterdagochtend zijn bij Arnold. Over het eten: ik blijf sowieso in Apeldoorn want ik heb 's avonds toevallig daar een verjaardagfeestje. Als we in Apeldoorn wat eten dan doe ik mee, anders dus niet.
Gesloten