Rapidtoernooi UCS de Rode Loper
- Geurt
Rapidtoernooi UCS de Rode Loper
Is er dit jaar weer ons eigen rapidtoernooi? Wanneer dan, ik neem aan op 24 november? Ik zie het nergens staan, zelfs niet in de eigen DRL-agenda.
- Jacco
WAT - Rode Loper Rapidtoernooi
WANNEER - Zaterdag 24 november van 12:00 uur tot 18:00
WAAR - Het Huis aan de Werf, Boorstraat 107 te 3513 SE Utrecht
HOEVEEL - EURO 6,00 inschrijfgeld
In groepen van zes, ingedeeld op speelsterkte (t/m promotieklasse), met een tempo van 25 min. p.p.p.p., wordt gestreden om twee prijzen per groep
Aanmelden kan op twee manieren:
bij voorkeur via een email aan De Rode Loper (vermeld in de email je naam, adres, telefoonnummer/emailadres en speelsterkte)
of op 24 november aan de speelzaal, maar dan wel voor 11:30
WANNEER - Zaterdag 24 november van 12:00 uur tot 18:00
WAAR - Het Huis aan de Werf, Boorstraat 107 te 3513 SE Utrecht
HOEVEEL - EURO 6,00 inschrijfgeld
In groepen van zes, ingedeeld op speelsterkte (t/m promotieklasse), met een tempo van 25 min. p.p.p.p., wordt gestreden om twee prijzen per groep
Aanmelden kan op twee manieren:
bij voorkeur via een email aan De Rode Loper (vermeld in de email je naam, adres, telefoonnummer/emailadres en speelsterkte)
of op 24 november aan de speelzaal, maar dan wel voor 11:30
https://www.youtube.com/watch?v=ogi4sUmNE5Y
- Majnu
- Contacteer:
- Majnu
- Contacteer:
- Majnu
- Contacteer:
@ de organisatie,
Iets om over na te denken:
Iets om over na te denken:
R.Gouma in utrechtschaak.nl schreef: Datum: vrijdag 09-11-2007 13:39 Naam: Ronald Gouma
Waarom wordt dit toernooi elk jaar eigenlijk gelijktijdig gehouden met het Goudkuipje rapidtoernooi van de schaakclub Woerden...?
(amper 15 km verderop...)
Zouden beide toernooien niet meer deelnemers trekken als één van beide toernooien een week eerder of later gehouden zou worden...?
- Majnu
- Contacteer:
Heel veel spelers als Tjerk Hacquebord, familie ten Hartog, Rolf Dijksterhuis, Johnny de K. etc, gewoon spelers van 1900-1950 die al enkele malen meegedaan hebben hebben een lagere rating dan meerdere spelers uit de Promotieklasse (Bijvoorbeeld Jan en ikzelf)
Ik heb 2148 en zou wel mee mogen doen, als je 1750 hebt en in de KNSB speelt mag je dan toch ook gewoon meedoen?
Volgens mij hebben we zelfs wel eens afgesproken cq besloten (als toernooiorganisatie) dat de rating van de clubkampioen als leidraad werd genomen om deze ook wat tegenstand te bieden.
Ik heb 2148 en zou wel mee mogen doen, als je 1750 hebt en in de KNSB speelt mag je dan toch ook gewoon meedoen?
Volgens mij hebben we zelfs wel eens afgesproken cq besloten (als toernooiorganisatie) dat de rating van de clubkampioen als leidraad werd genomen om deze ook wat tegenstand te bieden.
- Majnu
- Contacteer:
Dan is het dus wellicht een idee om voortaan een ratinggrens te vermelden in plaats van:
"In groepen van zes, ingedeeld op speelsterkte (t/m promotieklasse), met een tempo van 25 min."
Die ratinggrens zou je kunnen baseren op de rating van de clubkampioen. Maar nog beter op de Rode Loper met de hoogste rating. (Het zou zomaar kunnen dat dat een keer niet dezefde persoon is).
"In groepen van zes, ingedeeld op speelsterkte (t/m promotieklasse), met een tempo van 25 min."
Die ratinggrens zou je kunnen baseren op de rating van de clubkampioen. Maar nog beter op de Rode Loper met de hoogste rating. (Het zou zomaar kunnen dat dat een keer niet dezefde persoon is).
Nou ja, voortaan, laten we het weer noemen. Vorig jaar stond op de poster "promotieklasse ca. 2050 Elo" (of zoiets) vermeld.
:spiderman: Dit draadje is gesplitst... Verslagen van het Rapidtoernooi staan/kun je zetten op: http://tango.messageboard.nl/9654/viewtopic.php?t=811
:spiderman: Dit draadje is gesplitst... Verslagen van het Rapidtoernooi staan/kun je zetten op: http://tango.messageboard.nl/9654/viewtopic.php?t=811