Toernooi wordt gehouden op het eiland Guernsey (voor de kust van Frankrijk, maar het hoort bij Engeland) van 21 tot 27 oktober. Je speelt 1 partij per dag (start 14.00 uur, behalve de laatste ronde, die start om 09.30 uur). Tijdsduur is 50 zetten in 2,5 uur met daarna een half uur erbij.
Er zijn twee groepen, namelijk de Holiday groep voor spelers met een rating tot 1760 en een open groep voor de spelers met een rating van meer dan 1760. In de Holiday groep is er de mogelijkheid om een bye te nemen.
Voor meer informatie zie http://www.guernseychessclub.org.gg/fes ... stival.asp
Jan en ik hebben ons al aangemeld. Verder doen uit Utrecht e.o. ook Marc Jongerius, Rolf Dijksterhuis, Peter Hoogakker en Eric Onwezen mee.
Guernsey International Chess Festival
-
-
Inmiddels 3 ronden onderweg en Jan heeft 2 uit 3. Hij is er zelf niet erg tevreden over, het had 2,5 moeten zijn. Ik speelde 1e ronde tegen IM Bellin. Uiteraard verloor ik, maar ik heb wel de tv en de krant gehaald! Ikzelf heb 1 uit 3. Morgen maar weer op 50% komen. ::twisted:
Vandaag voor de partij heerlijk in de zon gezeten en nu zitten we aan de pints. Oftewel, we vermaken ons prima. Kijk op Utrechtschaak voor de foto's en de uitslagen.
Vandaag voor de partij heerlijk in de zon gezeten en nu zitten we aan de pints. Oftewel, we vermaken ons prima. Kijk op Utrechtschaak voor de foto's en de uitslagen.
- Majnu
- Contacteer: