Verwelkoming nieuwe forumleden.

Moderators: Arnold, Jacco

Gebruikersavatar
PeterT
Berichten: 1572
Lid geworden op: vr jan 21, 2005 19:33

Bericht door PeterT »

@ Arnold

Wat was jouw Jean Paul nr. ook al weer ? Het kwam uiteindelijk niet terecht op de top 123 ofzo.
Arnold
Berichten: 3528
Lid geworden op: do jan 20, 2005 11:57

Bericht door Arnold »

Precies: dit zijn de dilemma's ::lol:
Kijk maar 's op http://tango.messageboard.nl/9654/viewt ... 03&start=0, het draadje met 7 pagina's "Hoe stop ik tig jaar muziek/smaak/Laune in 3 nummers" :crazy:

@ Peter: het nummer dat niet door kwam was Temperature: http://www.sean-paul.net/ het 2e nummer dat je op die site hoort (en het 11e nummer van de CD The Trinity).
Laatst gewijzigd door Arnold op za jan 13, 2007 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
PeterT
Berichten: 1572
Lid geworden op: vr jan 21, 2005 19:33

Bericht door PeterT »

Die censuur vond ik ook zeer onterecht. Misschien heeft dat een geldige reden (te laat of weet ik wat).

Behalve dat de Rode Loper top 100 zeer afwisselend was, vond ik hem toch wel wat saai, weinig avontuurlijk, ook.

Bedankt, ik ga het downloaden.


Groet, Peter
Laatst gewijzigd door PeterT op za jan 13, 2007 04:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
PeterT
Berichten: 1572
Lid geworden op: vr jan 21, 2005 19:33

Bericht door PeterT »

@ Arnold

Volgens mij heet het nr. "Head in the zone". Dat is inderdaadn nr.2.
Gebruikersavatar
Majnu
Berichten: 6544
Lid geworden op: do dec 22, 2005 09:52
Contacteer:

Bericht door Majnu »

Mede-forumbeheerder, wilt u aub verder on-topic blijven en voor het delen van song teksten e.d privé berichten gebruiken ?

Een goede scheidsrechter is onpartijdig en een goede forumbeheerder geeft het goede voorbeeld.
::wink:
Kees
Berichten: 2776
Lid geworden op: do jan 20, 2005 23:08
Locatie: houten

Bericht door Kees »

Tsja. Dat ik geen Jean Paul-fan ben, heeft er niets mee te maken. Dan had ik de halve top 100 wel kunnen censureren. Waar slaat dat op, censuur? Ik had een technisch probleem met het nummer. Dat heb ik Arnold ook meteen meegedeeld. Toen ik ermee klaar was en de hele top 123 eenmaal op cd stond, begon hij er nog eens over. Daar had ik toen geen zin meer in, ik had er al 123 uur ingestoken.
Ik heb dus geen hekel aan dat nummer, wel heb ik een gloeiende hekel aan het onophoudelijke gezeik van Arnold over het feit dat dat nummer niet in de top 100 terecht is gekomen. Het onophoudelijk gezeik van Arnold in het algemeen overigens. Wat nu maar eens afgelopen moet zijn, anders ga ik zijn gezeur en opdringerige gedrag, ofwel onophoudelijke geschreeuw om aandacht, nog interpreteren als compensatie voor een bijzonder vervelende jeugd zonder ouderlijke liefde en vrienden. Ik dacht dat ik het laatst bijgelegd had, maar nou begint hij er weer over. En dan noemt hij me nog een vopo ook, zogenaamd grappig natuurlijk, maar toch. Wat een kerel!
Zo en nu zeg ik er niks meer over.
Kees
Berichten: 2776
Lid geworden op: do jan 20, 2005 23:08
Locatie: houten

Bericht door Kees »

Tsja. Dat ik geen Jean Paul-fan ben, heeft er niets mee te maken. Dan had ik de halve top 100 wel kunnen censureren. Waar slaat dat op, censuur? Ik had een technisch probleem met het nummer. Dat heb ik Arnold ook meteen meegedeeld. Toen ik ermee klaar was en de hele top 123 eenmaal op cd stond, begon hij er nog eens over. Daar had ik toen geen zin meer in, ik had er al 123 uur ingestoken.
Ik heb dus geen hekel aan dat nummer, wel heb ik een gloeiende hekel aan het onophoudelijke gezeik van Arnold over het feit dat dat nummer niet in de top 100 terecht is gekomen. Het onophoudelijk gezeik van Arnold in het algemeen overigens. Wat nu maar eens afgelopen moet zijn, anders ga ik zijn gezeur en opdringerige gedrag, ofwel onophoudelijke geschreeuw om aandacht, nog interpreteren als compensatie voor een bijzonder vervelende jeugd zonder ouderlijke liefde en vrienden. Ik dacht dat ik het laatst bijgelegd had, maar nou begint hij er weer over. En dan noemt hij me nog een vopo ook, zogenaamd grappig natuurlijk, maar toch. Wat een kerel!
Zo en nu zeg ik er niks meer over.
Gebruikersavatar
PeterT
Berichten: 1572
Lid geworden op: vr jan 21, 2005 19:33

Bericht door PeterT »

Nou Kees, dat censuur is dan het verkeerde woord. Sorry!

Voor de rest is het handig Arnold met de juiste korrel zout te nemen. En af en toe streng toespreken werkt ook. Dan is ie best te pruimen.

Over de (on)zin van een slechte jeugd, zijn de deskundigen het nog niet eens. Het leidt volgens mij tot een hoop (melancholieke) kunst. En houden wij daar niet allen (stiekem) een beetje van, otftewel herkennen wij dat ook ?
Gebruikersavatar
MarcelB
Berichten: 281
Lid geworden op: di jan 25, 2005 01:01
Locatie: De Bilt

Bericht door MarcelB »

@Jaap:

Quote:
Wat niet mag ontbreken: Welle: Erdball - 23
Maar ja dan gaan we weer naar geheel andere genre: Qntal - das Palastinalied
En als we dan toch genre aan het hoppen zijn: De/Vision - Heart Shaped Tumor (Unplugged)
\Quote

Welle: Erdball is wel een beetje erg popi electro (maar wel vrolijk!). Qntal kan ik het helemaal mee eens zijn (Hoewel ik meer voor Die Form zou gaan). Geen liefhebber van de meer duistere klanken, zoals :Wumpscut: of Hocico?
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 1485
Lid geworden op: do jan 11, 2007 22:16
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap »

Oh absoluut wel. Ontbreekt ook nogal wat in het lijstje. Maar ja een top-3 is erg lastig. Zat later al te denken dat het eigenlijk toch wel mede Hellraiser (Suicide Commando) is die me deze muziek ingetrokken heeft, al had ik al een voorliefde. Dat Feindflug niet mocht ontbreken. Dat Hocico absoluut ook een aantal erg leuke nummers gemaakt heeft etc etc. Maar ja, die beperking he.

Heb verder wat minder met doedelzakmuziek die toch op een of andere manier ook altijd gelinkt wordt met de scene (de spielmansmuziek), maar Heimataerde weet dat dan ook wel weer erg lekker te combineren met darkelectro (luister bijvoorbeeld naar "Unter den linden") en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

Voor een idee wat me zoal bevalt (van beide dj's zo ongeveer alles wel):
http://ikecht.web-log.nl/ikecht/2006/05 ... othic.html
Gebruikersavatar
Forumbeheerder
Berichten: 49
Lid geworden op: wo apr 05, 2006 10:43

Bericht door Forumbeheerder »

Vandaag verwelkomen we onze trouwe barkeeper Ruud!
:toost: :kok: :zuip:

Veel plezier op het forum!
Gebruikersavatar
Forumbeheerder
Berichten: 49
Lid geworden op: wo apr 05, 2006 10:43

Bericht door Forumbeheerder »

Sinds vandaag actief op dit forum:

Nico van Harten.
Welkom Nico! Veel plezier op het forum.
Gebruikersavatar
JosH
Berichten: 1365
Lid geworden op: do jan 20, 2005 14:15

Bericht door JosH »

Nico online! Van Harte!
"One life, live one!"
Gebruikersavatar
Mike
Berichten: 755
Lid geworden op: ma jan 31, 2005 21:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Mike »

Scherp hoor Jos, zo op de vroege ochtend. Ik kan niet wachten tot we Nico's eerste berichten mogen lezen!
Nico van Harten
Berichten: 22
Lid geworden op: di apr 17, 2007 19:43

Bericht door Nico van Harten »

Allle Rode Lopers een heel goed weekend toegewenst, Hopelijk worden alle leden binnen afzienbare tijd meesters of grootmeesters !!!!!
Plaats reactie