Jeugd van Tegenwoordig Toernooi - tweede editie

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Plaats reactie
Klaas

Jeugd van Tegenwoordig Toernooi - tweede editie

Bericht door Klaas »

Morgen, 17 maart op de Houtrakgracht in Leidsche Rijn de tweede editie van het Jeugd van Tegenwoordig Toernooi (20.00 uur).

deelnemers:
Rody (titelverdediger)
Antonio
Johnny
Dick
René G.
Mike en Klaas (organisatoren)
en hopelijk nog een achtste deelnemer

In elk geval een van de sterkste Rode Loper toernooien van het jaar. Dubbelrondig snelschaak.
Uitslag volgt.
Rody

Bericht door Rody »

en Olger :8:
Mike
Contacteer:

Bericht door Mike »

De eerste borden staan er klaar voor. Nog effe uitvogelen waar ik die andere 2 moet neergooien...
In ieder geval dus toch met 8 man! Eens kijken wat de Jeugd van Tegenwoordig weet te presteren onder invloed van drank & muziek. [Watskeburt zal niet ontbreken!]
Mike
Contacteer:

Bericht door Mike »

Jaja, we hebben de 14 ronden erop zitten en wederom, door louter toeval natuurlijk, strijkt Rody met de eer. Op de voet gevolgd door Antonio (nou ja, een gat van 3 punten). Olger claimt de 3e plek en gaat er met het bier met de paard vandoor. De overige scores laten we maar in het midden. Nu is het tijd voor het navluggeren en afpilsen.
Arnold

Bericht door Arnold »

John

Bericht door John »

Dit toernooi was op mijn lijf geschreven denk ik ::razz: . Mocht er volgend jaar plaats zijn, hou ik me aanbevolen.................
Rody

Bericht door Rody »

Jeugd van tegenwoordig... John, jeugd....... :8:
John

Bericht door John »

Ik was gevraagd hoor Rody ondanks mijn 44 lentes, Dick is trouwens een stukkie ouder dan ik......

Ik weet dat ik oud en vet ben, maar soms voel ik me nog 18, daar gaat het toch om....... ::razz:
Plaats reactie