7 Maart !! Eindspelthematoernooi !! Komt allen!!
-
7 Maart !! Eindspelthematoernooi !! Komt allen!!
Net de laatste hand gelegd aan het uitwerken en afmaken van alle acht stellingen.
Mooie, vervelende, interessante, lastige, dubieuze eindspelen, van alles wat.
Prijzen, goede muziek, gezelligheid gegarandeerd (behalve als je tegen Jan wordt ingedeeld, gegarandeerd verlies....... : )
Uiteraard worden achteraf weer papieren met plannen/uitwerkingen ter beschikking gesteld zodat je er ook nog wat van op steekt.
Kortom, mag je niet missen !!
Komende woensdag kondig ik wat aan en leg het een beetje uit voor nieuwkomers.
Mooie, vervelende, interessante, lastige, dubieuze eindspelen, van alles wat.
Prijzen, goede muziek, gezelligheid gegarandeerd (behalve als je tegen Jan wordt ingedeeld, gegarandeerd verlies....... : )
Uiteraard worden achteraf weer papieren met plannen/uitwerkingen ter beschikking gesteld zodat je er ook nog wat van op steekt.
Kortom, mag je niet missen !!
Komende woensdag kondig ik wat aan en leg het een beetje uit voor nieuwkomers.
- Majnu
- Contacteer:
- Mike
- Contacteer:
-
Ik wil iedereen aanraden a.s. woensdag naar het eindspeltoernooi te komen. Daar zijn heel goede redenen voor. Ten eerste: John steekt er altijd erg veel tijd in en hij doet dat erg goed, dus stel hem niet teleur. Ten tweede: steek er 's een paar uurtjes in, op een verloren middag of avond, het is een hele goeie training! Ten derde: de ervaring leert dat het altijd een hele gezellige avond is, lekker sociaal, met veel tussenpauzes etc. Dus: komen!
-
- JosH
Voor een directe link naar de stellingen: http://www.ucsderodeloper.nl/archief/thema2007.htm
"One life, live one!"
- Majnu
- Contacteer: