20 januari: Snelschaken in Houten

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pieter
Berichten: 1467
Lid geworden op: do jan 20, 2005 13:21
Locatie: Utrecht
Contacteer:

20 januari: Snelschaken in Houten

Bericht door Pieter »

Jos Bouman schreef:Beste schaakliefhebbers,

Op maandag 20 januari 2007 wordt het snelschaaktournooi georganiseerd door schaakvereniging SV Houten in het Oude Dorp. Er wordt geschaakt in restaurant De Engel, Burg. Wallerweg 2, 030-6371554 (voldoende parkeergelegenheid). Inschrijving geschiedt aan de zaal tot 19.45 uur. Het speeltempo is 5 min. p.p.p.p. volgens het FIDE snelschaakreglement.

Met vriendelijke groet,

Jos Bouman
Meer info is er niet, zelfs niet op de website van SV Houten (http://www.schaakclubhouten.nl/). Ik heb Jos Bouman nog even een mailtje gestuurd voor aanvullende info. Volgt dus later.
Kees
Berichten: 2771
Lid geworden op: do jan 20, 2005 23:08
Locatie: houten

Bericht door Kees »

Rode Lopers, al 13 jaar pendel ik heen en weer naar Utrecht om te komen schaken, ik nodig jullie bij deze uit om maandag 22 januari eens naar Houten te komen. Per trein (15 minuten lopen naar 't Ouwe Dorrep) of fiets (30-40 min fietsen, afhankelijk waar je begint). Per auto kan natuurlijk ook (10 min). Het evenement speelt zich af in de eeuwenoude herberg De Engel, in 't Oude Dorp dus. Gelegenheid voor apres schaak volop aanwezig.
Volgens mijn info worden er 10 ronden van 5 min gespeeld, met een pauze na de 5e ronde. Begin 19.30, eind 23.00 uur. Het is het vijfde open snelschaakkampioenschap, het eerste won ik, dus iedereen heeft kansen (maar toen deden er nog geen Houtenaren mee van boven de 2000, zoals Dick Floor en zo).
Dus grijp nu je kans om kennis te maken met dit rustieke dorp en de gemoedelijke inborst van de Houtenaar. Misschien dat jullie dan beter begrijpen waarom ik op woensdag altijd zo snel weer naar huis ga.
Overigens, de laatste trein van Houten naar Utrecht vertrekt om 0.39 uur, dus een half uur later dan omgekeerd.
Zie jullie in Houten (of all places)!
Kees
Berichten: 2771
Lid geworden op: do jan 20, 2005 23:08
Locatie: houten

Bericht door Kees »

O, ja, inschrijven dmv mailtje naar h.struikmans@worldonline.nl
Plaats reactie