Toernooi Driebergen

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Plaats reactie
Kees
Berichten: 2771
Lid geworden op: do jan 20, 2005 23:08
Locatie: houten

Toernooi Driebergen

Bericht door Kees »

Vorig jaar heb ik voor het eerst meegedaan met het Heuvelrugtoernooi in Driebergen. Ik vond het erg gezellig en goed georganiseerd (oa door Lous Hijwegen). Er waren groepen van acht en veel prijzen in geld en natura. Er deden toen geloof ik 4 Rode Lopers mee. Wat weinig.
Over twee weken, dus 9 december, vindt het weer plaats. Ik kan het ieder aanbevelen. Ik heb me in ieder geval weer opgegeven.
Kees
Berichten: 2771
Lid geworden op: do jan 20, 2005 23:08
Locatie: houten

Bericht door Kees »

Ik bedoel natuurlijk Louis Hijwegen, niet zijn vrouw...
Rody

Bericht door Rody »

Ik doe mee!
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb mij ook aangemeld. Nog 1 en we kunnen gaan voor de schaakklok voor de best scorende vereniging. ::razz:
Rody

Bericht door Rody »

wie gaan er nu allemaal mee? nog iets te regelen mbt vervoer?
Gast

Bericht door Gast »

Ik was van plan met de auto te gaan, dus als er iemand wil meerijden laat maar weten.
Rody

Bericht door Rody »

Het was een gezellig dagje, de A-groep was (veel) minder sterk bezet vergeleken met vorig jaar.
Jan was uitgenodigd voor de invitatiegroep en werd daar met 4,5/7 2e
De A-groep werd door mijzelf gewonnen, na 6 uit 6 ging het experimenteren in de 7e ronde volkomen mis waardoor ik met 6/7 eindigde.
Antonio werd met 4,5/7 gedeeld derde.
Kees haalde in zijn groep (welke groep?) 3 punten volgens mij, van Nico die buiten druk mobiel stond te bellen heb ik niets meer gehoord...
Al met al hebben de rode lopers toch wel weer een stempel op het toernooi weten te drukken!!! :8:
Laatst gewijzigd door Rody op ma dec 11, 2006 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Kees
Berichten: 2771
Lid geworden op: do jan 20, 2005 23:08
Locatie: houten

Bericht door Kees »

Ik haalde in groep D drie punten. Dacht dat groep D beetje hoog voor mij was - er waren 11 groepen geloof ik - maar viel erg mee. Ik gaf te veel partijen in goede stelling weg. Lichte migraine-aanval tussen tweede en derde partij -ik moest tussendoor even snel naar de apotheek in Driebergen - was daar debet aan. Was verder overigens wederom gezellig toernooi. Kan het voor volgend jaar aanbevelen.
Plaats reactie