HZ
Moderator: Jacco
- Jacco
Re: HZ
Chris moest tegen een 12 jarig jochie met 2017.
Dat liep zoals verwacht helaas.
Ik moest tegen een man van 61 met 1665 en vergat te winnen door het moeizaam veroverde stuk door een stommigheid te verliezen.
Dat liep zoals verwacht helaas.
Ik moest tegen een man van 61 met 1665 en vergat te winnen door het moeizaam veroverde stuk door een stommigheid te verliezen.
Het leven is te kort voor saaie schaakpartijen.
- Jacco
Ja Chris pakte de volle buit . Ik geloof zelfs dat hij uiteindelijk mat zette.
Ik zette een Siciliaan op het bord vergat bij zet 9 de theorie maar kreeg een leuke aan die goed gepareerd werd. Du moment dat ik slechter dreigde te komen staan bood ik remise aan, de onduidelijke stelling enigszins tijdnood en vermoedelijk ook het ratingverschil lieten haar het aannemen.
Ik zette een Siciliaan op het bord vergat bij zet 9 de theorie maar kreeg een leuke aan die goed gepareerd werd. Du moment dat ik slechter dreigde te komen staan bood ik remise aan, de onduidelijke stelling enigszins tijdnood en vermoedelijk ook het ratingverschil lieten haar het aannemen.
- Jacco
Laatste ronde: Chris was als laatste klaar en haalt 4 uit 9 net niet de tpr van zijn rating en verliest 6 ratingpunnten.
Ik verloor vlot de laatste ronde en mijn fide rating wordt 1695.
Ik verloor vlot de laatste ronde en mijn fide rating wordt 1695.
-
Circa 6 fide rating punten verloren idd
Ik denk dat ik KNSB geen punten verlies.
Was een heel leuk en gezellig toernooi!
Heb tegen spelers tussen de 2000 en 2200 regelmatig hele goede partijen gespeeld maar helaas elke keer in de eindfase verloren.
Twee 2100 + tegenstanders boden zelfs remise aan, maar wilde perse winnen met als gevolg een nul
De remise aanbiedingen snapte ik pas na de partij, ik stond beide keren gewonnen
Volgend jaar wel proberen te winnen van deze tegenstanders
Ik denk dat ik KNSB geen punten verlies.
Was een heel leuk en gezellig toernooi!
Heb tegen spelers tussen de 2000 en 2200 regelmatig hele goede partijen gespeeld maar helaas elke keer in de eindfase verloren.
Twee 2100 + tegenstanders boden zelfs remise aan, maar wilde perse winnen met als gevolg een nul

De remise aanbiedingen snapte ik pas na de partij, ik stond beide keren gewonnen

Volgend jaar wel proberen te winnen van deze tegenstanders