TATA 2017

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Plaats reactie
Geurt

Re: TATA 2017

Bericht door Geurt »

De eigen bijdrage voor deze cursus wordt aan rode lopers vergoed door UCS De Rode Loper! Stuur daartoe je van je aanmelding bij de knsb een kopie naar voorzitter@ucsderodeloper.nl
Zie ook het draadje trainingen.
PeterT

Bericht door PeterT »

Wij hebben hier nog eens samen gegeten Henk D. Ook met Ger H. van Paul K. genoot ik hier ooit de dis. Schaak(menu)historie !
Mag niet, maar schijnt zomaar te kunnen
Fred Lucas

Bericht door Fred Lucas »

Meet and greet met Nederlandse schaaktoppers

Anish Giri naar De Vishal in Haarlem

Schaakliefhebbers kunnen op 10 januari aanstaande hun hart ophalen in Haarlem. In de aanloop naar het Tata Steel Chess Tournament komt Nederlands beste schaker, grootmeester Anish Giri, naar De Vishal in Haarlem. Hij wordt vergezeld door grootmeester Erwin l’Ami en schaakexpert Hans Böhm. Schaakliefhebbers kunnen in De Vishal in gesprek met de schakers en mogen ook achter het bord plaatsnemen om een partij tegen Erwin l’Ami of Hans Böhm te spelen. Het evenement is voor iedereen vrij toegankelijk en vindt plaats van 10.30 tot 12.30 uur op dinsdag 10 januari. De Vishal bevindt zich voor de Grote Kerk op de markt in het centrum van Haarlem. Op woensdag 25 januari spelen Anish Giri, Magnus Carlsen en de andere grootmeesters van de Tata Steel Masters op een steenworp afstand van De Vishal de 10e ronde van het Tata Steel Chess Tournament in De Philharmonie in Haarlem.
Fred Lucas

Bericht door Fred Lucas »

2e versie. Nu mag je de schakers interviewen en Jeroen van den Berg is erbij.

Meet and Greet met Anish Giri, Erwin l’Ami en Hans Böhm in De Vishal in Haarlem

Van 13 tot en met 29 januari 2017 vindt in Wijk aan Zee de 79e editie plaats van het Tata Steel Chess Tournament. Ook dit jaar spelen de Tata Steel Masters twee keer op een locatie elders in het land. Op woensdag 25 januari spelen de grootmeesters in De Philharmonie in Haarlem.

Aan de vooravond van het Tata Steel Chess Tournament zal op dinsdag 10 januari een speciale Meet and Greet met Nederlandse schaaktoppers plaatsvinden in De Vishal in Haarlem. Anish Giri, Erwin l’Ami en Hans Böhm zullen daarbij aanwezig zijn. Bezoekers kunnen in gesprek met de schakers en kunnen achter het bord plaatsnemen om een partij tegen Erwin l’Ami of Hans Böhm te spelen. Het evenement is voor iedereen vrij toegankelijk.

Graag nodigen wij u uit om een bezoek te brengen aan dit evenement in De Vishal. Er is gelegenheid om Anish Giri, Erwin l’Ami of Hans Böhm te interviewen. Ook Jeroen van den Berg, directeur van het Tata Steel Chess Tournament, zal aanwezig zijn.

Datum: Dinsdag 10 januari

Tijdstip: 10.30 - 12.30 uur

Locatie: De Vishal, Haarlem (bevindt zich voor de Grote Kerk op de
markt in het centrum van Haarlem)
HenkDizz

Bericht door HenkDizz »

PeterT schreef:
Wij hebben hier nog eens samen gegeten Henk D. Ook met Ger H. van Paul K. genoot ik hier ooit de dis. Schaak(menu)historie !
Ben je dit jaar: volgend weekend begint het al!, nog van plan langs te komen? De 10-kamp begint de 20e. Genoeg Rode Lopers en Ger H zal er vast ook zijn.
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer
Kees

Bericht door Kees »

Timo en ik doen van 19-22 januari mee met het journalistenkampioenschap. Timo is kanshebber, als Peter Boel 's nachts voldoende dronken wordt gevoerd...
Majnu
Contacteer:

Bericht door Majnu »

Kees schreef:Timo is kanshebber, als Peter Boel 's nachts voldoende dronken wordt gevoerd...
Dat lukt jullie wel, als ieder zijn taak goed uitvoert. Succes!
Jacco

Bericht door Jacco »

Majnu schreef:
Kees schreef:Timo is kanshebber, als Peter Boel 's nachts voldoende dronken wordt gevoerd...
Dat lukt jullie wel, als ieder zijn taak goed uitvoert. Succes!
ik dacht hetzelfde een paar molotovjes erin en dan doet Timo wel boem de volgende dag.
https://www.youtube.com/watch?v=ogi4sUmNE5Y
Kees

Bericht door Kees »

Dat wordt dan een mooi staaltje teamwork...
Timo

Bericht door Timo »

Present.
Kees

Bericht door Kees »

Hm, misschien een mooi idee: dat ik Timo's secondant wordt, en ik mij volledig opoffer om op snode wijze de concurrentie uit te schakelen. Kost wel wat. Betekent dat ik tot diep in de nacht moet gaan zitten snelschaken in Sonnevanck met usual suspects R. Nijland, A. Munninghoff en P. Boel. Waarbij ik Kop van Jut ben en er tegelijkertijd op moet toezien dat Boel genoeg naar binnen krijgt. Ik moet ook de anderen ruim van drank voorzien, anders mag ik niet eens meedoen. Dat gaat dus veel geld en gezondheidspunten kosten. Sponsors?
HenkDizz

Bericht door HenkDizz »

Seth schreef:Heb ook mijn slaapplaats geregeld. Via airbnb in Velsen-Noord. Goed bereikbaar per fiets.
Sterkte Seth (met het fietsen!)

Alle weekendvierkampers een succesvol en gezellig toernooi!
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer
Geurt

Tata 2017

Bericht door Geurt »

Zit al aan het bier. Organisatie maakt een foutje waardoor ik geen tegenstander heb vanavond. Verder gezellig cohort Rode Lopers aan het werk in de weekendvierkamp: Chris L., Eric, Hendrik, Seth en Froukje.
Henk

Bericht door Henk »

Mooie boel is dat! Maar gelukkig kon Froukje ook nog instromen, begrijp ik.
Arnold

Re: Tata 2017

Bericht door Arnold »

Geurt schreef:Zit al aan het bier.
Ook wat voor ons overlaten, hè?
Een dag niet geschwindeld is een dag niet geleefd
Nieuwsberichten
Plaats reactie