Kersttoernooi 2015

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Plaats reactie
Kees
Berichten: 2771
Lid geworden op: do jan 20, 2005 23:08
Locatie: houten

Kersttoernooi 2015

Bericht door Kees »

Ons legendarische kersttoernooi zal ook dit jaar weer vele uit het juiste hout gesneden schaakliefebbers naar Zaal Dijckzigt weten te lokken.
Voor de gevorderde bierliefhebber: we hebben een half doosje Ondeugd (rauchbier met peated whiskymout) en een half doosje Maple Coffee Porter (met Canadese maple syrup en Zuidamerikaanse en Indonesische koffie) weten zeker te stellen voor deze speciale avond.
Wee de arme drommel, die niet beseft hoe bevoorrecht hij/zij is.
Gebruikersavatar
Majnu
Berichten: 6544
Lid geworden op: do dec 22, 2005 09:52
Contacteer:

Re: Kersttoernooi 2015

Bericht door Majnu »

Gewonnen, verloren, gelijkgespeeld, gelachen, gekletst, en glaswerk vernield. Het was een leuke avond!
Gebruikersavatar
Geurt
Berichten: 1259
Lid geworden op: do jan 20, 2005 17:23

Re: Kersttoernooi 2015

Bericht door Geurt »

Ja, was gezellig en lekker druk! Ernesto blij de bus in met de fotoprijs onder de arm.
Arnold
Berichten: 3515
Lid geworden op: do jan 20, 2005 11:57

Re: Kersttoernooi 2015

Bericht door Arnold »

Ja, prachtige avond! Het leuk geschreven stukje van Henk in de Balans over schwindelen inspireerde 3 van mijn 7 tegenstanders zelfs om mij tot schwindels te dwingen. Waar het bij Daniël nog om simpele uitlokking ging, verhief Ben masochisme tot opperste doel (nadat hij mij met het amputeren van 3 pionnen en de Dame in de schwindelmodus had gemanoeuvreerd), waarbij uiteraard het nemen van zijn Dame door mijn paard niet mocht ontbreken. Daan tenslotte koos voor de variant 'Schwindel met Zugzwang' door mij met opeenvolgende only moves geen andere keus uit zijn matnet te laten; een veel te weinig vertoonde kunstvorm.
Een dag niet geschwindeld is een dag niet geleefd
Nieuwsberichten
Kees
Berichten: 2771
Lid geworden op: do jan 20, 2005 23:08
Locatie: houten

Re: Kersttoernooi 2015

Bericht door Kees »

Ik zag dat Majnu een Hommeles-glas aan diggelen liet vallen!
Kijk, dat een Feijenoord-hooligan zich vergrijpt aan de de Trevi-fontein, dat kan ik ergens nog plaatsen, maar dit...
Gebruikersavatar
Majnu
Berichten: 6544
Lid geworden op: do dec 22, 2005 09:52
Contacteer:

Re: Kersttoernooi 2015

Bericht door Majnu »

Mijn schuldgevoel heeft me de hele afgelopen nacht wakker gehouden, Kees. Mijn geweten zal nooit meer rusten. Een Hommelesglas! Wat een verschikkelijke daad.
Plaats reactie