Ah, jammer dat ik Van Lingen niet in actie te zien krijg. Dissel is inderdaad ook een van mijn favorieten!Henk schreef:
van Lingen? Die zit allang thuis hoor. Je bedoelt wellicht Dissel?
Peter, netjes 4,5 uit 7!
Timo is niet meer te stoppen!
Ah, jammer dat ik Van Lingen niet in actie te zien krijg. Dissel is inderdaad ook een van mijn favorieten!Henk schreef:
van Lingen? Die zit allang thuis hoor. Je bedoelt wellicht Dissel?
HenkDizz schreef:Na afloop met Arnold bij de Italiaan geweest. Arnold mijn partij voorgespeeld en de opening doorgenomen waar het Messalina-bier vandaan komt. Wederom gezellige avond gehad.
Ach na 8 bier zou ik het ook niet meer weten. Maar je had dan ook wat te vieren.Freddie Heineken schreef:I marchi di Heineken Italia
I principali marchi di Heineken Italia S.p.A. (propri o su licenza) sono: Heineken, Birra Moretti, Amstel, Baffo d’Oro, Buckler, Henninger, Ichnusa, Messina, ...
Je mag ook wel mijn wit-repetoire verkopen. Majnu.Majnu schreef:Het commentaar werd gegeven door Stellwagen en Smeets. Grappig duo. Ik heb geleerd dat "Twee vrijpionnen minstens zo goed zijn als één vrijpion!" en dat "Een paard beter twee torens dan twee paarden kan vorken".
Verder heb ik natuurlijk aan Johnny belangrijke openingsgeheimen van Rode Lopers doorverkocht. Vooral die van Kees, Henk D. en Arnold leverden aardig wat op.