NL snelschaken voor teams
- Jacco
NL snelschaken voor teams
Vorig jaar heb je een team ingeschreven namens UCS de Rode Loper voor het NK snelschaken voor clubteams te Den Bosch. Zaterdag 4 december 2010 vindt de tweede editie plaats, opnieuw in de sfeervolle Verkadefabriek. Alle informatie is te vinden op de volgende website: http://portaal.calder.nl/nk/
Ik wilde je persoonlijk een uitnodiging sturen voor de komende editie. Mocht je vragen hebben dan kun je natuurlijk altijd mailen. Wij hopen binnenkort wederom een inschrijving van UCS de Rode Loper tegemoet te zien!
Met vriendelijke groet,
Paul Span
HMC Den Bosch
Ik wilde je persoonlijk een uitnodiging sturen voor de komende editie. Mocht je vragen hebben dan kun je natuurlijk altijd mailen. Wij hopen binnenkort wederom een inschrijving van UCS de Rode Loper tegemoet te zien!
Met vriendelijke groet,
Paul Span
HMC Den Bosch
https://www.youtube.com/watch?v=ogi4sUmNE5Y
- Majnu
- Contacteer:
- Majnu
- Contacteer:
- Majnu
- Contacteer:
- Majnu
- Contacteer:
- Majnu
- Contacteer:
- PeterT
- Majnu
- Contacteer:
Dikke kans dat veel Rode Lopers al plannen hebben voor die dag. Misschien helpt het als je een mailtje vandaag nog rondstuurt aan alle leden. (Beter laat dan nooit).Jacco schreef:Met Peter erbij zouden we 4 hebben.Dat is al voldoende. Kijken of er nog meer mensen willen. (ja zo'n meeltje helpt.)
Ik geef sowieso een team op.
- PeterT
Ik zal het proberen Timo. Ik had hier al langer niets meer over gehoord en was dus niet attent toen mijn werkrooster opeens zaterdag 4 december had.Timo schreef:En Peter, wil je er de volgende keer wat eerder achter komen dat je niet kunt?
Ik was er graag bij geweest, inderdaad om de gezelligheid, niet voor mijn snelschaakkwaliteiten.
Zonder mij kan het ook gezellig zijn hoor. Meld jullie aan! Er zijn mensen bij onze club (ook groene lopers!) met veel meer van die snelschaakkwaliteiten dan ik. Dus scoren!
Veel plezier!
Mag niet, maar schijnt zomaar te kunnen