Oliebollentoernooi

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Majnu
Berichten: 6544
Lid geworden op: do dec 22, 2005 09:52
Contacteer:

Oliebollentoernooi

Bericht door Majnu »

Wie denkt dat er woensdag aanstaande niet geschaakt gaat worden heeft het mis. Op een geheime lokatie in Lombok zal gespeeld worden om de titel "Oliebol van het jaar".
De laatste keer dat het Oliebollentoernooi gehouden werd was in 2003. Ik mocht toen een kartonnen trofee in ontvangst nemen die door de kinderen van Arnold gemaakt was. Ik kon niet zien of het trofee een loper of een pion voorstelde. Toen ik het vroeg antwoordde de organisator "Het is een oliebol!". En inderdaad, met een beetje fantasie was er een oliebol op een sokkel in te herkennen.
We zullen zien wie deze keer zich "Oliebol van 2005" mag noemen.

Deelnemers:

Code: Selecteer alles

Naam          Oliebolrating
1 Chris        2650
2 Herman       2578
3 Ger          2613
4 Majnu        2665
5 Marjolein    2590
6 Mart         2660
7 Peter        2642
8 Rene G       2699
9 Timo         2594
10 Ton         2610
Een zwaar bezet toernooi dus. ::wink:
Laatst gewijzigd door Majnu op wo dec 28, 2005 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Rody

Bericht door Rody »

Is Rene G met zijn bijna 2700 nu juist favoriet voor enkele overwinningen of juist de grootste oliebol die daar vanavond rondloopt?? :8:
Gebruikersavatar
Majnu
Berichten: 6544
Lid geworden op: do dec 22, 2005 09:52
Contacteer:

Bericht door Majnu »

Dat zal straks blijken.
Twee jaar geleden werd trouwens Arnold "Appelflap van het jaar" en Marc "Krent van het jaar". Er zijn dus veel titels te winnen.
Gebruikersavatar
Majnu
Berichten: 6544
Lid geworden op: do dec 22, 2005 09:52
Contacteer:

Bericht door Majnu »

De strijd is gestreden en er waren 10 oliebollen er in betrokken. Maar er kan maar één de grootste oliebol zijn.... en dat werd de enige niet Rode Loper: Ger Hageman
Het was erg gezellig bij Peter. Hij had uren in de keuken gestaan om een heerlijke pompoensoep klaar te maken, en natuurlijk ontbraken ook de eetbare oliebollen niet.

Eindstand:

Code: Selecteer alles

1. Ger       6
2. Chris     5
3. Mart      4.5
4. Majnu     4
5. Timo      3.5
6. Marjolein 3.5
7. René G.   2.5
8. Ton       2.5
9. Peter     2
10. Herman   1.5
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

Tsja, als gastheer kan je natuurlijk niet te hoog eindigen. De krachtsverschillen waren overigens klein.
Belangrijk was de goeie sfeer! Het doorgeefschaak, de zgn 3e helft, duurde nog tot in de late uurtjes. Zo gaat de kerstvakantie natuurlijk snel voorbij.
Volgende keer maak ik andere soep!
Plaats reactie