Schaakvoetbal 27 juni 2010

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Plaats reactie
Rody

Schaakvoetbal 27 juni 2010

Bericht door Rody »

@John, jij was nog ergens mensen aan het regelen... gaat het er nog van komen voor zover jij kan inschatten??? Die zondag is gewild hier :8:
Henk
Berichten: 6388
Lid geworden op: ma apr 07, 2008 10:14
Locatie: Utrecht

Bericht door Henk »

Count me in. Om voor mij onduidelijke redenen deed de club hier de laatste jaren niet aan.
Henk
Berichten: 6388
Lid geworden op: ma apr 07, 2008 10:14
Locatie: Utrecht

Bericht door Henk »

Het laatste wat ik me herinner is overigens dat het stopte toen Arnold een paar jaar terug niet in wilde schrijven vanwege afzeggingsgevaar danwel te weinig gegarandeerde deelnemers op inschrijfdatum.

Op USF zie ik overigens dat er op 20 mei al twee teams reserve stonden...
John
Berichten: 1566
Lid geworden op: ma jan 31, 2005 23:03
Locatie: Zeist

Bericht door John »

Volgens mij zijn we idd al te laat... DRL heeft een flink aantal jaren meegedaan, maar het was ook zeer vele jaren schrapen om 8 spelers bij elkaar te krijgen.

Dat is een jaartje mis gegaan door te optimistisch te denken dat we weer 8 spelers zouden hebben en moesten we noodgedwongen op de avond voorafgaand van de toernooidag afzeggen. Dat werd niet in dank afgenomen en toen zijn we geloof ik een jaar( of 2?) in de ban gedaan en daarna is het er, volgens mij, niet meer van gekomen.

Ergens eind vorig jaar heb ik aangeboden om te fluiten (scheidsrechters zijn altijd een drama geweest in deze toernooien), maar ik heb tot op heden niks gehoord, ik ga er dus vanuit dat ik niet hoef te fluiten.

Omdat ik toch zou fluiten leek het me ook wel weer leuk om ons in te schrijven met een team. Ik heb op wat speelavonden een paar man gepolst, maar ondanks enthousiasme van Rene en Arnold heb ik niet het idee gekregen dat 8 man (liever 10) haalbaar konden zijn.

Laten we volgend jaar gewoon wat sneller zijn en een draadje hiervoor inrichten.
Plaats reactie