OKU 2010
- Pieter
- Contacteer:
OKU 2010
Op 4, 5 en 6 juni organiseert SV Paul Keres voor de 37e keer het Open Kampioenschap van Utrecht. Dit weekendtoernooi is gezellig, sterk bezet maar ook geschikt voor alle niveaus.
Er wordt opnieuw gespeeld in het centraal gelegen Denksportcentrum Den Hommel.
1e prijs groep A (>1800) is 900 euro, in groep B (1500-1900) is 250 euro en in groep C (<1600) 130 euro te verdienen. Daarnaast zijn er diverse rating-, ronde- en schoonheidsprijzen.
Alle informatie vindt u op de toernooisite www.paulkeres.nl/oku2010/ Inschrijven kan via oku2010@paulkeres.nl. Komt allen!
Jan Jaap Janse
Er wordt opnieuw gespeeld in het centraal gelegen Denksportcentrum Den Hommel.
1e prijs groep A (>1800) is 900 euro, in groep B (1500-1900) is 250 euro en in groep C (<1600) 130 euro te verdienen. Daarnaast zijn er diverse rating-, ronde- en schoonheidsprijzen.
Alle informatie vindt u op de toernooisite www.paulkeres.nl/oku2010/ Inschrijven kan via oku2010@paulkeres.nl. Komt allen!
Jan Jaap Janse
Heerlijk zo'n verfrissend geluid, al moet het dan van mezelf komen.
- Pieter
- Contacteer:
- Majnu
- Contacteer:
- Pieter
- Contacteer:
-
Ik zou wel willen, maar er komt altijd wat tussen. Zo heb ik met mijn brouwmaten op 5 juni brouwdag in molen De Ster, en is diezelfde dag de finale van het ONK (Open Nederlandse Kampioenschappen voor amateurbrouwers - waar ik meer kans maak op prijzen dan op het OKU). Ik ga daar met vier bieren aan deelnemen: een witbier, een alt, een IPA (India Pale Ale) en een Quadrupel.
Overigens, zaterdag 8 mei is het nationale molendag en dan brouwen wij ook op molen De Ster. Twee brouwsels liefst, dus hard werken.
Overigens, zaterdag 8 mei is het nationale molendag en dan brouwen wij ook op molen De Ster. Twee brouwsels liefst, dus hard werken.
-
Welnee! Sterker nog, als je meedoet krijg je juist sneller een rating.Arjan schreef:als je nog geen knsb rating hebt, moet je dan eerst een ratinghouderschap aanvragen voordat je aan dit toernooi mee kan doen?
Vermeld bij inschrijving 'geen rating' of desnoods 1000 als geschatte rating.
"ratinghouderschap" bestaat niet. Rating (het engelse woord voor waardering) is een puntenaantal dat je schaak-sterkte aangeeft.
Je moet dus een bepaald aantal partijen spelen (7) om een rating te krijgen en hoe meer partijen je speelt, hoe betrouwbaarder je rating wordt.
Voorwaarde hierbij is dat je wel partijen speelt die meetellen voor de rating-bepaling. Het OKU en de SGS-competitie (= onze externe wedstrijden) tellen mee.
Bij toernooien staat altijd vermeldt of de resultaten verwerkt worden in de KNSB-ratinglijst.
Een dag niet geschwindeld is een dag niet geleefd
Nieuwsberichten
Nieuwsberichten
- Majnu
- Contacteer:
Zoals Arnold aangeeft krijg je na het spelen van een aantal officiële partijen een rating.Arjan schreef:als je nog geen knsb rating hebt, moet je dan eerst een ratinghouderschap aanvragen voordat je aan dit toernooi mee kan doen?
Voor het deelnemen aan dit toernooi is het geen enkel probleem dat je nog geen rating hebt. Je zal naar alle waarschijnlijkheid in groep C ingedeeld worden. Je kan je dus gewoon aanmelden en aangeven dat je nog geen rating hebt.
- Pieter
- Contacteer:
-