Jeugd van Tegenwoordig Toernooi - IIIe editie za 13 maart
-
Jeugd van Tegenwoordig Toernooi - IIIe editie za 13 maart
Na een veel te lange pauze van 3 jaar een nieuwe editie van het beurtelings door Klaas en Mike georganiseerde Jeugd van Tegenwoordig Toernooi. (Dat met het verstrijken van de tijd zijn naam steeds minder eer aandoet, als het dat ooit al heeft gedaan).
Desalniettemin een zeer sterke bezetting, met in alfabetische volgorde
Antonio
gouden loper Ernst
ex-rode loper Johnny
Kees
Klaas
Mike
Olger
Rody
De te kloppen man is natuurlijk Rody, die de vorige twee edities al op zijn naam heeft geschreven.
Desalniettemin een zeer sterke bezetting, met in alfabetische volgorde
Antonio
gouden loper Ernst
ex-rode loper Johnny
Kees
Klaas
Mike
Olger
Rody
De te kloppen man is natuurlijk Rody, die de vorige twee edities al op zijn naam heeft geschreven.
-
Dat is fundamenteel onterecht, Paul. Het heeft niets met niveau te maken, dit is gewoon een vriendentoernooi. Het is tenslotte het fundamentele recht van iedere Nederlandse burger zijn eigen schaaktoernooi te organiseren. Er zijn ook huistoernooitjes waar vooral mensen uit de 'onderste helft' komen en waar geen van de Klaasmensen voor worden uitgenodigd. Ik zou zeggen, organiseer er zelf een!
- PeterT
Dat is een waar woord Timo! Je hebt helemaal gelijk hoor!
@ Paul: organiseren maar! Hints ? Barbecue-toernooi, Bierdrink-toernooi (na iedere verlies-/winst-partij een (krat) bier opdrinken), Onderste-helft-toernooi, Gezellige Rodeloperstoernooi (dat geeft wel heel veel kandidaten!), Gambiet-toernooi, Weggeefschaak-toernooi, Doorgeefschaaktoernooi.
Ik denk zo voor al deze toernooien in aanmerking te komen overigens.
Ik hoor (lees) het wel!
@ Paul: organiseren maar! Hints ? Barbecue-toernooi, Bierdrink-toernooi (na iedere verlies-/winst-partij een (krat) bier opdrinken), Onderste-helft-toernooi, Gezellige Rodeloperstoernooi (dat geeft wel heel veel kandidaten!), Gambiet-toernooi, Weggeefschaak-toernooi, Doorgeefschaaktoernooi.
Ik denk zo voor al deze toernooien in aanmerking te komen overigens.
Ik hoor (lees) het wel!
Mag niet, maar schijnt zomaar te kunnen
-
Ondanks de afwezigheid van Paul van de Steenoven was het toch een geslaagd toernooi. Helaas moest Rody afzeggen wegens ziekte. De prijzen werden in zijn afwezigheid verdeeld tussen:
1. Olger 9,5 uit 12
2. Ernst en Antonio 8,5
En in de achterhoede streden:
4. Klaas 5
5. Mike en Johnny 4,5
7. Kees 1,5
Volgend jaar hopelijk weer.
1. Olger 9,5 uit 12
2. Ernst en Antonio 8,5
En in de achterhoede streden:
4. Klaas 5
5. Mike en Johnny 4,5