De inschrijving voor het HZ toernooi in Vlissingen is open. Ik heb me weer ingeschreven.
Het toernooi wordt gespeeld over 9 ronden volgens het Zwitsers systeem en zal verwerkt worden voor de KNSB- en FIDE-rating. Het speeltempo is 40 zetten in 2 uur, vervolgens 30 minuten knock-out. Het inschrijfgeld bedraagt € 40,- (GM en IM gratis, FM € 20,-). Een bye is alleen mogelijk in de 2e en 3e ronde.
Zie verder: http://www.hztoernooi.nl/
HZ 2010: 7 - 14 augustus
-
-
Het liep teleurstellend af. Slechts 2 winstpartijen, net als vorig jaar. Dat was de score na 7 ronden, toen ik 2x onder de 1600 had getroffen (1538 en 1244) en die had gewonnen. De laatste twee ronden was ik eigenlijk ziek, en dat kwam het spel niet ten goede, hoewel ik nog behoorlijke kansen heb gehad.
Volgend jaar beter, al blijft alles in 1 groep een groot bezwaar bij dit toernooi.
Om het ratingverlies te compenseren heb ik me ingeschrijven voor de Moira vierkampen. Tegen 3 1400 spelers mogen is vast een verademing, en ik _moet_ op de 1 november boven de 1400 blijven om bij Corus de Verschrikkelijke Groep Negen met haar Verschrikkelijke Ratinglozen en Verschrikkelijk Jeugdspelertjes te ontlopen...
Volgend jaar beter, al blijft alles in 1 groep een groot bezwaar bij dit toernooi.
Om het ratingverlies te compenseren heb ik me ingeschrijven voor de Moira vierkampen. Tegen 3 1400 spelers mogen is vast een verademing, en ik _moet_ op de 1 november boven de 1400 blijven om bij Corus de Verschrikkelijke Groep Negen met haar Verschrikkelijke Ratinglozen en Verschrikkelijk Jeugdspelertjes te ontlopen...
- Majnu
- Contacteer: