Gepromoveerd?

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Plaats reactie
Gast

Gepromoveerd?

Bericht door Gast »

En wat is er gebeurd met onze snelschakers in Huizen? Afgelopen woensdag had Antonio nog volop praatjes, ik reken dan ook minimaal op promotie. Maar het feit dat Rody nog niets op het forum heeft gezet geeft een slecht voorgevoel...Of zitten de heren zich laveloos te zuipen vanwege het behaalde kampioenschap van groep 2?
Rody

Bericht door Rody »

Naahhhh, het ging niet geheel zoals verwacht...
Na een toch wel flitsende start liepen we tegen PK en Soest tegen een nederlaag aan... in de voorlaatste ronde ging het om de derde promotieplaats tegen Baarn volledig mis (5-1) nederlaag... De laatste ronde tegen het 3e van PK was slechts nog een formaliteit, zo werd er trouwens ook gespeeld... huiswaarts zonder promotie....
Timo
Berichten: 2758
Lid geworden op: za feb 12, 2005 21:12

Bericht door Timo »

Tja, ik kon niet meedoen, dan krijg je dat...
Wie deden er trouwens wel mee? Ik ben wel benieuwd naar de samenstelling van het team.
Gast

Bericht door Gast »

Tja, mijn grote woorden waren gebaseerd op de veronderstelling dat we in de laagste groep 2 zouden spelen. We zaten echter in groep 1, dus dat zet onze prestaties wel enigzins in perspectief. Desalniettemin hadden we ook in groep 1 zeker promotiekansen, met cracks als Jan, Rody, Olger, Ernst, Nico en mijzelf. Na een goede start (7 uit 4) raakten we het spoor echter behoorlijk bijster. Rody bleef op bord 2 nog het beste op de been met geloof ik 6 uit 9. In zo'n Zwisters systeem moet je ook eigenlijk niet te vroeg pieken, maar langzaam uit het achterveld naar boven sluipen (zoals de derde promovendus Baarn deed). Jammer, volgend jaar beter.
Arnold
Berichten: 3528
Lid geworden op: do jan 20, 2005 11:57

Bericht door Arnold »

Rody

Bericht door Rody »

Zoals later bleek zijn we net niet gedegradeerd... Volgens de SGS heeft Olger onterecht meegespeeld en zijn al zijn scores gewist. In nogal wat crucieale partijen heeft hij de punten uit het vuur gesleept voor ons. Helaas mocht dat van een paar SGS-bobo's dus niet.........

14e van de 18 na gecorrigeerde stand... ::(
Majnu

Bericht door Majnu »

Vorig jaar net niet gepromoveerd, dit jaar net niet gedegradeerd.
Conclussie: volgend jaar Jan er uit, Timo er in!
::wink:
Gast

Bericht door Gast »

Ik had helaas geen tijd, had ook graag willen meedoen. Jammer dat de scores van Olger zijn gewist! :(
Plaats reactie