Jacco Vermeulen schreef:...maar ik heb die middag last van mijn andere hobby.
Een kunstveiling? of weer een andere hobby?
Ik heb me ook aangemeld. Groep 1. Bye's: in ronde 1 en in ronde 4. Dan heb ik de avonden lekker vrij en speel ik twee partijen op zaterdag en twee op zondag.
Ook ik zal dit jaar weer meedoen (het OKU is één van mijn vaste toernooien). Eens kijken of ik mijn beste resultaat ooit (4,5 uit 6) kan benaderen/verbeteren! Ik kan wat ELO-puntjes gebruiken.
Ik kreeg onderstaand verzoek van Jan Jaap Janse van Paul Keres. Mocht iemand hem uit de brand kunnen helpen, dan kun je mailen naar oku2009@paulkeres.nl.
"Zoals jullie weten wordt over twee weken het Open Kampioenschap van Utrecht gespeeld. Wij bieden daarbij altijd onderdak aan aan (top)spelers die van ver moeten komen. Dit keer is de vraag hiernaar wat groter dan het aanbod, oftewel: we moeten mogelijk spelers teleurstellen.
Weten jullie binnen je vereniging nog mensen die het leuk vinden om een (groot)meester over de vloer te hebben? Een simpel (lucht)bed in de logeerkamer is voldoende. Uiteraard heeft de eventuele gastheer alle inspraak in wie hij ontvangt. Het gaat om de nachten 5-6 en 6-7 juni."
Ik las op de deelnemerslijst dat er in groep 1 ook een zekere Olger van Dijk, vereniging PSV/DoDo, KNSB-rating 1953, meespeelt. Zou dat iemand zijn die wij kennen, of is het een naamgenoot van???