13 - 16 mei BSG Pinkstertoernooi

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Plaats reactie
Rody

13 - 16 mei BSG Pinkstertoernooi

Bericht door Rody »

Zijn er nog Rode Lopers die te porren zijn om een weekend in Bussum te vertoeven?

<b>vrijdag 13 - maandag 16 mei 2005, BSG Pinkstertoernooi</b>

* Plaats: Bussum
* Lokatie: Denksportcentrum, Nieuwe Englaan 6, 1404 EC, 035-6936471. Het Denksportcentrum is lopend makkelijk bereikbaar vanaf het NS station Naarden-Bussum in ca. 5-10 minuten. Attentie automobilisten! U kunt niet parkeren in de Nieuwe Englaan; dit is voorbehouden aan vergunninghouders!
* Aanvang: vrijdag 13 mei 19.15 uur
* Prijsuitreiking: maandag 16 mei 19.45 uur
* Prijzen: nog niet bekend
* Inleggeld: Groep 1 € 30 (GM/IM vrij). Groep 2 € 25.
* Speeltempo: 120 min. p.p.p.p., 7 ronden zwitsers
* Contactpersoon: T. Fikkert
* Telefoon: 035-6238429
* e-mail: m.fikkert@chello.nl
* http://bsg-bussum.nl
* KNSB-ratingverwerking: ja
* KNSB-jeugdratingverwerking: nee
* FIDE-ratingverwerking: nee
Timo
Berichten: 2758
Lid geworden op: za feb 12, 2005 21:12

Bericht door Timo »

Ik twijfel nog tussen dit toernooi en Soest. Allebei wordt een beetje veel, ook wat geld betreft. Als er meer Rode Lopers naar Bussum gaan en niemand naar Soest lijkt Bussum me natuurlijk wel leuker.
Rody

Bericht door Rody »

Soest vond ik vorig jaar een heel slecht toernooi, vandaar dat ik eerder al voor Bussum gekozen had. Ze hebben dit jaar in Soest wel een betere sponsor, hopelijk staat dit ook voor verbetering......
René

Bericht door René »

Ik ben nog aan het twijfelen-
4 dagen (5 maal schaken in één week): weet niet of ik daar nog wel op gebouwd ben. Maar heb wel weer heel erg zin in weer een keer een weekendtoernooi.

Maak ik uit 2u pppp trouwens op dat er geen tijdscontrole is? Toen het elders op dit forum ging over het afschaffen ervan dacht ik nog dat het een eenmalig iets was, maar bij weekendtoernooien is het dus al de norm?! Vreselijk: ik heb die controle nodig om wakker te worden, hoor!
Rody

Bericht door Rody »

Het hangt tegenwoordig van de organisatie af of er een tijdscontrole plaatsvindt. Weekendtoernooien worden inderdaad vaker zonder tijdscontrole gespeeld. Dan maar een kookwekker meenemen of zo hoor! Wekken na 40 zetten? moet te doen zijn...
Gast

Bericht door Gast »

Misschien doe ik ook mee. Ik twijfel nog... vrijdag de 13de! ::roll:
Timo
Berichten: 2758
Lid geworden op: za feb 12, 2005 21:12

Bericht door Timo »

OK, ik doe mee aan Bussum. Wie volgt?
Rody, heb jij dan nog plaats in je auto?...
Gast

Bericht door Gast »

Majnu schreef:Misschien doe ik ook mee. Ik twijfel nog... vrijdag de 13de! ::roll:
Zeg Majnu, ben jij bijgelovig? ::twisted:
Gast

Bericht door Gast »

Op de deelnemerslijst op internet zie ik nog alleen:

nr.50 Können, Timo 1651 NED M
nr.64 Heideman, Richard 1594 NED M

zie: http://members.chello.nl/~j.stolk13/bsg/toernooi05/
Rody

Bericht door Rody »

Ik red het niet met mijn werk, vandaar dat mijn naam nog niet op de lijst staat...
Gast

Bericht door Gast »

Eindstand:

Code: Selecteer alles

Nr.  Naam                  Score TPR
39   Können, Timo          3,5   1674
71   Heideman, Richard     2     1538
Timo
Berichten: 2758
Lid geworden op: za feb 12, 2005 21:12

Bericht door Timo »

Het blijkt misschien niet uit de TPR, maar ik heb een erg goed toernooi gespeeld. Allemaal goede en interessante partijen. Twee keer op het nippertje een verdiende remise gemist. Misschien laat ik nog wat 'heksenketels' zien in de Balans.
Richard had wat last van een slechte laatste dag: weinig slaap gehad. Hij verloor de eerste partij kansloos en was toen niet meer gemotiveerd voor de laatste ronde, zeker toen bleek dat zijn tegenstander 10 jaar oud was...
Jammer voor jullie dat er niet meer Lopers meededen. Het is een relaxed toernooi met twee partijen per dag en ook de gezellige locatie draagt bij aan de leuke sfeer!
Plaats reactie