Dieren 2022
-
Dieren 2022
Vandaag begonnen de 9-rondige groepen in Dieren.
De Rode Lopers scoorden 3 uit 3 (Amr, Henk, Gert-Jan). De stand familie Van Lingen versus De Anderen is 2-0 na ronde 1.
Mijn potje:
De Rode Lopers scoorden 3 uit 3 (Amr, Henk, Gert-Jan). De stand familie Van Lingen versus De Anderen is 2-0 na ronde 1.
Mijn potje:
-
Re: Dieren 2022
De Rode Lopers scoorden vandaag 0 uit 3. De familie Van Lingen noteerde een halfje. Ondanks mn nul krijg ik morgen de nummer 3 op rating van mn groep. (heeft die effe pech...)
-
Netjes uitgemolken!
Succes! Ga zo door!
Where is Joseph McCarthy, now that his country needs him?!
Nieuwsberichten
Nieuwsberichten
- HenkDizz
Morgen tegen Remco Heite, Henk, Diens verzameling zal inmiddels wel fors toegenomen zijn https://www.deleunstoel.nl/archief_arti ... tikel_id=8
Succes!
Amr tegen jouw tegenstander van vandaag.
Succes!
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer
- Jacco
Straks moeten we hem nog Henk J. van Lingen gaan noemen.
https://www.youtube.com/watch?v=ogi4sUmNE5Y
-
Interessant, Henk. Ik ben net terug van een wedstrijdleidersoverleg SOS. Hier in Dieren, de wedstrijdleider Andre van OSBO woont hier in een riant pand (waar nu ook Rode Loper Gert-Jan logeert, want Andre is oud-damrakker). Andre is morgen de tegenstander van junior. Anyway, bij dat overleg opperde ik dus dat die Remco Heite volgens mij nog een toernooi naar hem vernoemd heeft. Dat zei niemand wat, dus dat moet ik nog even nazoeken.HenkDizz schreef: ↑do jul 28, 2022 19:12 Morgen tegen Remco Heite, Henk, Diens verzameling zal inmiddels wel fors toegenomen zijn https://www.deleunstoel.nl/archief_arti ... tikel_id=8
Succes!
Amr morgen tegen Voortman inderdaad. Ik was daar snel kansloos tegen, want had aan het eind van een uitgebreide ruil pionverlies gemist en hield een hopeloze loper over tegen een dijk van een loper. Werd uiteindelijk een eveneens kansloos toreneindspel met een pion minder.
Laatst gewijzigd door Henk op vr jul 29, 2022 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- HenkDizz
De hoofdprijs was heel speciaal: een paard. zie 23 december http://depaarden.blogspot.com/2006/
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer
- Fred Lucas
De naam Heite zei mij niets, maar het paard was voor mij een reden daar wat foto's te maken. De locatie was een hotel.
Niet veel herinneringen. Loek uiteraard. Dick van Geet speelde er ook. En in de late uren bier en om tientjes een paar vluggertjes met Yge Visser.
Ik meen dat het toen de bedoeling was het toernooi elke drie jaar te organiseren.
Niet veel herinneringen. Loek uiteraard. Dick van Geet speelde er ook. En in de late uren bier en om tientjes een paar vluggertjes met Yge Visser.
Ik meen dat het toen de bedoeling was het toernooi elke drie jaar te organiseren.
- HenkDizz
En gewonnen! Mooi! Ook winst voor Amr.
-
Hé, ik zie dat oud Rode Loper Dirk Woning (de broer van Ruth, koploper ZAK) in je groep zit!
Blijkbaar is ie weer in Nederland. Hij zat heel lang in India, doe m de groeten van me (of ie me nog kent?).
Ik heb destijds Mein System van m gekregen.
Blijkbaar is ie weer in Nederland. Hij zat heel lang in India, doe m de groeten van me (of ie me nog kent?).
Ik heb destijds Mein System van m gekregen.
Where is Joseph McCarthy, now that his country needs him?!
Nieuwsberichten
Nieuwsberichten
-
Dirk was ook op ons zomerrapid paar weken terug, Arnold. En ja, gewonnen Henk:
- Fred Lucas
Goed gespeeld, Henk!
Met name 18.g4! is begrip.
Met name 18.g4! is begrip.
-
Met 50% de rustdag in. Als ik aan het eind van de rit nog steeds 50% heb, ben ik meer dan tevreden. Mijn potje straks. Ik mocht niet klagen denk ik. Laveerde onder wederzijdse tijdsdruk naar eeuwig schaak. Martijn keek toe, die had het Rapid gespeeld vandaag. Junior staat op 3.5 uit 5. Achter mij zat Amr, die speelde weer een echte Amr pot leek mij (ongelijk materiaal) Hieronder zijn potje. Ik heb de 1e 10 zetten overgeslagen. In de opening blunderde Amr, maar zijn tegenstander miste de blunder [dixit Amr]: (evaluatie van Lichess)
- Jacco