Woensdag 24 juni Knock Out Toernooi 2015
-
Woensdag 24 juni Knock Out Toernooi 2015
Over een paar weken is het weer zover: de grandioze finale van het jaar. Het Knock Out Toernooi.
Zet het vast in je agenda want het zal ongetwijfeld weer erg gezellig worden.
Dit jaar zal ik het toernooi voor het laatst organiseren. Niet omdat het niet leuk is. Het is namelijk ontzettend leuk om te doen. Weinig tijdsinvestering. Veel gelukkige gezichten. Maar volgend jaar ben ik er niet bij vanwege een grote reis en daarom lijkt dit me een mooi moment om het stokje over te geven. Heb je interesse om de editie van 2016 te organiseren? Laat het me weten dan kan ik je op 24 juni de kneepjes van het vak al leren
Zet het vast in je agenda want het zal ongetwijfeld weer erg gezellig worden.
Dit jaar zal ik het toernooi voor het laatst organiseren. Niet omdat het niet leuk is. Het is namelijk ontzettend leuk om te doen. Weinig tijdsinvestering. Veel gelukkige gezichten. Maar volgend jaar ben ik er niet bij vanwege een grote reis en daarom lijkt dit me een mooi moment om het stokje over te geven. Heb je interesse om de editie van 2016 te organiseren? Laat het me weten dan kan ik je op 24 juni de kneepjes van het vak al leren
- MarcelB
Re: Woensdag 24 juni Knock Out Toernooi 2015
Klaas,
Bedankt voor het organiseren van dit unieke toernooi. Dankzij jouw inzet liep het altijd soepel en weet ik nu iets meer van Tim Krabbé.
Veel plezier met je wereldreis volgend jaar.
Marcel
Bedankt voor het organiseren van dit unieke toernooi. Dankzij jouw inzet liep het altijd soepel en weet ik nu iets meer van Tim Krabbé.
Veel plezier met je wereldreis volgend jaar.
Marcel
- Fred Lucas
Nog een foto van Arnold gemaakt...
http://www.fredlucas.eu/KO.jpg
of met een grijze rode loper op tafel...
http://www.fredlucas.eu/KOzw.jpg
Bedankt Klaas, het was een wondermooi toernooi.
http://www.fredlucas.eu/KO.jpg
of met een grijze rode loper op tafel...
http://www.fredlucas.eu/KOzw.jpg
Bedankt Klaas, het was een wondermooi toernooi.
-
Het was weer erg gezellig gisteren. Is er ook een manier om de top-100 te downloaden op mijn harde schijf? Dat bestand van Henk is alleen maar afspelen, volgens mij, ik zie niet hoe ik het moet downloaden.
- Majnu
- Contacteer:
Fred, ik ben zo vrij geweest om je foto op onze Facebook-pagina te plaatsen.Fred Lucas schreef:Nog een foto van Arnold gemaakt...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Hihi, als Fred dat maar goed vindt, met die telefoonfoto met barrel distortion ;-)
Maar leuke foto, inderdaad!
Maar leuke foto, inderdaad!
- Majnu
- Contacteer:
Een van de prijswinnende foto's van World Press Photo 2014 werd met een iPhone genomen. Niets mis mee.
En dat op deze van Fred het gebouw lijkt in te storten is alleen maar leuk.
En dat op deze van Fred het gebouw lijkt in te storten is alleen maar leuk.
- Fred Lucas
Majnu, prima. Naamsvermelding hierbij is inderdaad niet nodig.
Het is een een panorama-beeld. Die techniek geeft afwijkingen. Niet geschikt voor binnenhuisarchitectuur, maar het is wel formidabel wat een telefoon tegenwoordig kan.
Het is een een panorama-beeld. Die techniek geeft afwijkingen. Niet geschikt voor binnenhuisarchitectuur, maar het is wel formidabel wat een telefoon tegenwoordig kan.
- Majnu
- Contacteer:
Okay, zo dan...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Klaas bedankt voor weer een leuk toernooi. Goede opkomst, lekkere muziek (niet alles, maar toch...), snelschaken, biertje erbij, wat wil je nog meer?!...
Tja, verder komen in het knock out gebeuren, maar je kan niet alles hebben. Na een onfortuinlijke nederlaag tegen Jeroen in de 3e ronde was de spirit een beetje weg. Maar net als in de staatloterij, volgende keer beter
Tja, verder komen in het knock out gebeuren, maar je kan niet alles hebben. Na een onfortuinlijke nederlaag tegen Jeroen in de 3e ronde was de spirit een beetje weg. Maar net als in de staatloterij, volgende keer beter
Wish I didn't know now what I didn't know then
-
Bedankt voor alle lovende woorden
Het is wat mij betreft het meest ontspannen toernooi van het jaar. Zelfs als je het organiseert.
Ik heb het vijf jaar mogen doen. Alle problemen die zich konden voordoen kreeg ik meteen de eerste keer voor mijn kiezen met de finale Olger-Mike die maar bleef duren en duren en waar ik uiteindelijk een - natuurlijk sterk betwiste - knoop heb moeten doorhakken. Daarna was het alleen maar relaxt.
Nu al jammer dat ik het volgend jaar zal missen!
Het is wat mij betreft het meest ontspannen toernooi van het jaar. Zelfs als je het organiseert.
Ik heb het vijf jaar mogen doen. Alle problemen die zich konden voordoen kreeg ik meteen de eerste keer voor mijn kiezen met de finale Olger-Mike die maar bleef duren en duren en waar ik uiteindelijk een - natuurlijk sterk betwiste - knoop heb moeten doorhakken. Daarna was het alleen maar relaxt.
Nu al jammer dat ik het volgend jaar zal missen!