OKU 5 t/m 7 juni 2015
- Majnu
- Contacteer:
OKU 5 t/m 7 juni 2015
Het Open Kampioenschap van Utrecht (OKU) komt er weer aan. Dit jaar van 5 t/m 7 juni 2015. Hoofdsponsor is opnieuw de Landelijke Belangen Vereniging.
Deze aankondiging heeft even geduurd, maar dat had een goede reden: we zijn verhuisd. Nu Paul Keres in het Utrechts Stedelijk Gymnasium speelt zijn we eens gaan kijken of we daar meer konden doen dan onze wekelijkse clubavond. Dat is gelukt, dus we spelen de KNSB-competitie en het OKU daar ook. Volop ruimte, bijzondere architectuur en een bar in eigen beheer: dat gaat een mooi gebeuren worden.
Iedereen is weer van harte welkom om erbij te zijn! 3 groepen (<1600, 1500-1900 en >1800), gecombineerd met het SGS-kampioenschap. Op vrijdagavond ontvangen we de SGS-bekerfinale (PK is nog in de race!), op zaterdag komt De Beste Zet met een uitgebreide stand, op zondag kan je voor zowel tweedehands schaakboeken als schaaktafels terecht. Byes zijn uiteraard mogelijk.
Is zes partijen te veel? We kunnen altijd invallers gebruiken, net als extra handjes achter de bar of de laptop. En komen kijken kan natuurlijk ook.
Op de toernooisite staat alle info. Neem voor vragen gerust contact op.
Deze aankondiging heeft even geduurd, maar dat had een goede reden: we zijn verhuisd. Nu Paul Keres in het Utrechts Stedelijk Gymnasium speelt zijn we eens gaan kijken of we daar meer konden doen dan onze wekelijkse clubavond. Dat is gelukt, dus we spelen de KNSB-competitie en het OKU daar ook. Volop ruimte, bijzondere architectuur en een bar in eigen beheer: dat gaat een mooi gebeuren worden.
Iedereen is weer van harte welkom om erbij te zijn! 3 groepen (<1600, 1500-1900 en >1800), gecombineerd met het SGS-kampioenschap. Op vrijdagavond ontvangen we de SGS-bekerfinale (PK is nog in de race!), op zaterdag komt De Beste Zet met een uitgebreide stand, op zondag kan je voor zowel tweedehands schaakboeken als schaaktafels terecht. Byes zijn uiteraard mogelijk.
Is zes partijen te veel? We kunnen altijd invallers gebruiken, net als extra handjes achter de bar of de laptop. En komen kijken kan natuurlijk ook.
Op de toernooisite staat alle info. Neem voor vragen gerust contact op.
-
Re: OKU 5 t/m 7 juni 2015
Jammer dat ze verhuisd zijn! Stedelijk gymasium is een half uur fietsen in plaats van 5 minuten. Maar het zal me er niet van weerhouden me weer in te schrijven. Dat wordt mijn eerste lustrum.
-
Er zijn natuurlijk ook een paar voordelen aan de verhuizing, anders waren we er niet aan begonnen ;-)
- centraler gelegen voor Utrechters en OV'ers
- geen gedoe met meubilair en vloerafdekking
- eigen bar (dus goedkoop!)
Er worden geen zaterdagavond maaltijden meer verstrekt, maar diverse horeca zit op loopafstand.
Nadeel is dat parkeren lastiger is.
- centraler gelegen voor Utrechters en OV'ers
- geen gedoe met meubilair en vloerafdekking
- eigen bar (dus goedkoop!)
Er worden geen zaterdagavond maaltijden meer verstrekt, maar diverse horeca zit op loopafstand.
Nadeel is dat parkeren lastiger is.
-
Oja, en met het vrijwilligerswerk mogen uiteraard ook Rode Lopers meedoen. Denk aan:
- bardiensten draaien (we hebben de bar in eigen beheer)
- partijen inkloppen (is altijd behoefte aan)
- GM's huisvesten (vorige jaren Chris Lutz)
- invallen (B en C is altijd lastig.)
- etc.
- bardiensten draaien (we hebben de bar in eigen beheer)
- partijen inkloppen (is altijd behoefte aan)
- GM's huisvesten (vorige jaren Chris Lutz)
- invallen (B en C is altijd lastig.)
- etc.
- Majnu
- Contacteer:
Ik heb me aangemeld. Groep A, met een bye in ronde 4.
-
Ik ook. Groep B, met bye in ronde 4. Nog getwijfeld of ik geen bye in ronde 2 zou nemen. Zaterdag uitslapen is ook wat waard...
- Fred Lucas
Groep A. Bye voor Saturday Night.
-
Ja, ik ook!
- Majnu
- Contacteer:
Rode Lopers op de deelnemerslijst op dit moment (3 mei)
A. Fred, Majnu.
B. Timo, Peter, Almer, Hendrik.
C. -
A. Fred, Majnu.
C. -
-
Er moeten ook titelhouders gehuisvest worden. Iemand interesse? Laat het weten.
En ja, normaal gesproken (als ik een bordenbediener heb) speel ik mee in de B groep.
En ja, normaal gesproken (als ik een bordenbediener heb) speel ik mee in de B groep.
-
Als ik goed geïnformeerd ben gaat Almer (die trouwens met 1664 op de lijst staat, zo kan ik ook die ratingprijs wel winnen...) zich terugtrekken in verband met werkverplichtingen.Majnu schreef:Rode Lopers op de deelnemerslijst op dit moment (3 mei)
A. Fred, Majnu.
C. -
- Majnu
- Contacteer:
Dat heb ik ook vernomen. Almer stelt duidelijk de verkeerde prioriteiten.
-
Bas Peek!
- Jacco
- HenkDizz
Rapid bij Gardé, Jacco?
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer