Vierkampentoernooi Moira-Domtoren
- Geurt
Vierkampentoernooi Moira-Domtoren
Binnenkort vindt voor de 52e keer het Vierkampentoernooi van Moira-Domtoren plaats. De speeldata zijn vrijdag 26 september, dinsdag 30 september en vrijdag 3 oktober.
Ook in deze 52e editie is de formule ongewijzigd gebleven: vier spelers van ongeveer gelijke sterkte ontmoeten elkaar, strijden om het kampioenschap in hun groepje, en kunnen na de partij onder het genot van een drankje hun partij analyseren in de grote zaal. Per groep zijn er twee prijzen te winnen. Al met al een prima voorbereiding op de externe competitie, die immers al weer voor de deur staat.
Net als vorig jaar zal het toernooi worden geleid van Rijn de Jonge.
Uitgebreide info is te vinden in de bijlage of op onze website www.moira-domtoren.nl. Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar wedstr@moira-domtoren.nl of telefonisch op 030-2540164.
Ook in deze 52e editie is de formule ongewijzigd gebleven: vier spelers van ongeveer gelijke sterkte ontmoeten elkaar, strijden om het kampioenschap in hun groepje, en kunnen na de partij onder het genot van een drankje hun partij analyseren in de grote zaal. Per groep zijn er twee prijzen te winnen. Al met al een prima voorbereiding op de externe competitie, die immers al weer voor de deur staat.
Net als vorig jaar zal het toernooi worden geleid van Rijn de Jonge.
Uitgebreide info is te vinden in de bijlage of op onze website www.moira-domtoren.nl. Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar wedstr@moira-domtoren.nl of telefonisch op 030-2540164.
- Majnu
- Contacteer:
Re: Vierkampentoernooi Moira-Domtoren
Helaas ben ik deze keer verhinderd op een van de avonden. Anders had ik wel mee gedaan. Het is een leuk toernooi.
-
Ik doe wederom mee.
-
Ik doe ook mee.
-
Zo te zien ontbreken er nog de nodige Rode Lopers:
http://52004087.swh.strato-hosting.eu/w ... oi2014.pdf
Wat let u?
http://52004087.swh.strato-hosting.eu/w ... oi2014.pdf
Wat let u?
-
Ik sla een jaartje over.
- HenkDizz
De concept-indeling staat er inmiddels ook. Succes DRl-ers!
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer
- Majnu
- Contacteer:
Mooie indeling. Uitdagend maar niet te zwaar voor de rode lopers.
Veel succes!
Veel succes!
-
Vanavond gewonnen van invaller Tim Schuttevaer, een jeugdspeler. Kwam met een stuk meer nog aardig in tijdnood (er was geen increment), maar wist het uit te spelen en 67... b1D# te geven met nog een minuut of twee op de klok tegen ruim 3 kwartier. Toen de analyse lang en breed voorbij was, kwam ik erachter dat ik nog gewoon een kwartier extra zou hebben gekregen. Niet meer gewend...
Seth speelt zijn tweede ronde morgen in onze eigen speelzaal.
Seth speelt zijn tweede ronde morgen in onze eigen speelzaal.
-
Na afgelopen vrijdag in ronde 1 onnodig van Paul den Boer te hebben verloren, sloeg ik deze keer wel toe. Albertus ten Hertog was het slachtoffer. Daarnaast werd er nog een partij uit de Moira-vierkampen (invitatiegroep) gespeeld op onze club: Jeffrey van Renswoude tegen Kevin van Brummelen. Jeffrey won.
Ik zal mijn partij tegen Albertus vanmiddag met enig commentaar op het forum plaatsen.
Ik zal mijn partij tegen Albertus vanmiddag met enig commentaar op het forum plaatsen.
- HenkDizz
Helaas geen successen voor De Rode Lopers.http://52004087.swh.strato-hosting.eu/w ... en_123.pdf
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer