OGD Prinsenstad Weekendtoernooi
- HenkDizz
OGD Prinsenstad Weekendtoernooi
Seth is begonnen met een overwinning (B-groep) Straks aan een livebord. Succes! http://www.delftseschaaksite.nl/toernoo ... le&id=2045
Opmerkelijke banner van een van de sponsoren.
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer
-
Re: OGD Prinsenstad Weekendtoernooi
De dag is alweer goed begonnen: verslapen! Snel de toernooiorganisatie gebeld. Of het nog mogelijk is om de 2de ronde toch te laten om te zetten in een bye. Nee dus. Er is al ingedeeld zegt men. Als ik niet verschijn krijg ik een reglementaire nul. Toch maar besloten om te komen. Dan moet ik de trein van 8:52 pakken om net voor 10:45 aanwezig te zijn. U raadt het al, ook die trein word op het station in Houten net gemist. Nogmaals de toernooiorganisatie gebeld. Ik accepteer de 2e ronde een nul, en zal pas aan de 3de ronde (14:15) weer aantreden.
Ik ben dus praktisch al uitgeschakeld voor de 1ste prijs, en daar hoefde ik niet eens voor te blunderen (aan het schaakbord)
Ik ben dus praktisch al uitgeschakeld voor de 1ste prijs, en daar hoefde ik niet eens voor te blunderen (aan het schaakbord)
- Majnu
- Contacteer:
Wat balen, Seth! Maar ik neem aan dat deze nul niet voor de rating meetelt, want er is geen partij geweest.
Succes in ronde 3!
Succes in ronde 3!
-
Een reglementaire nul is het, die telt inderdaad niet mee voor de rating. Een schrale troost.
Nu nog wat live-partijen volgen, en zorgen dat ik op tijd en vol goede moed aan de 3de ronde verschijn.
Nu nog wat live-partijen volgen, en zorgen dat ik op tijd en vol goede moed aan de 3de ronde verschijn.
- Hendrik
jeetje wat kut...
ik kon helaas niet meedoen vanwege mn bankrekening, die was dichter bij de 0 dan ik had verwacht.
Succes in de 3de ronde!
ik kon helaas niet meedoen vanwege mn bankrekening, die was dichter bij de 0 dan ik had verwacht.
Succes in de 3de ronde!
- Majnu
- Contacteer:
Een nederlaag tegen Richard Schelvis (1987) in ronde 3.
In ronde 4 tegen Evert Baak (1791).
In ronde 4 tegen Evert Baak (1791).
- HenkDizz
Het begon met KLaas Vaak en eindigt vandaag met Evert Baak.
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer
- HenkDizz
Hoe pas je de zomertijd ook alweer aan. Nu komt Seths bericht vreemd over: gepost om 08:11 uur
- Majnu
- Contacteer:
Rechtsboven: Gebruikerspaneel >> Forumvoorkeuren>> Zomertijd inschakelen.
- HenkDizz
Merci!
Jammer dat Seth ondanks de 4 live-borden niet te volgen is.
Jammer dat Seth ondanks de 4 live-borden niet te volgen is.
- Jacco
al eens op de zakjes gekeken van de digitale stukken?HenkDizz schreef:Seth is begonnen met een overwinning (B-groep) Straks aan een livebord. Succes! http://www.delftseschaaksite.nl/toernoo ... le&id=2045
https://www.youtube.com/watch?v=ogi4sUmNE5Y
- HenkDizz
Neen! Ik snap het http://www.dgtshop.nl/
- HenkDizz
Helaas, remise voor Seth. Zometeen wacht hem PK-speler, en ZAK-deelnemer, Youri Gerritse. Succes, Seth!
-
Teleurstellende dag vandaag. Zaterdagochtend al een reglementaire nul.
In de 3de ronde tegen Richard Schelvis kwam ik zeer goed uit de opening, ik kwam 2 pionnen voor. Tegenstander had wel wat compensatie, maar zeker niet genoeg. Na wat onhandige manoeuvres van mijn kant word het steeds remise-achtiger. Ik wilde te graag winnen en zoals zo vaak betekent dat de deksel op je neus:-(
In de 4de ronde tegen Evert Baak. Een zijvariant van het Konings Indisch komt op het bord, maar ik weet geen voordeel te bereiken. Dat blijft ook zo. Net op het moment dat mijn tegenstander iets beter komt te staan bied hij remise aan. Dat heb ik, met de vorige ronde nog in gedachten, toch maar aangenomen.
In de 3de ronde tegen Richard Schelvis kwam ik zeer goed uit de opening, ik kwam 2 pionnen voor. Tegenstander had wel wat compensatie, maar zeker niet genoeg. Na wat onhandige manoeuvres van mijn kant word het steeds remise-achtiger. Ik wilde te graag winnen en zoals zo vaak betekent dat de deksel op je neus:-(
In de 4de ronde tegen Evert Baak. Een zijvariant van het Konings Indisch komt op het bord, maar ik weet geen voordeel te bereiken. Dat blijft ook zo. Net op het moment dat mijn tegenstander iets beter komt te staan bied hij remise aan. Dat heb ik, met de vorige ronde nog in gedachten, toch maar aangenomen.
- HenkDizz
Dit draadje maar snel naar het toernooienkerkhof brengen. Nietwaar, Seth?