woensdag 26 juni Knock Out Toernooi 2013
-
woensdag 26 juni Knock Out Toernooi 2013
Alvast een opwarmertje voor de afsluiting van het seizoen: het Knock Out Toernooi op 26 juni.
Vorig jaar had ik als pauzenummer een oud door mijzelf gecomponeerd schaakprobleem. Ik vond het erg leuk om de aanwezigen op een flink aantal borden simultaan te zien puzzeloplossen. Daarom had ik dit jaar tot doel gesteld een nieuw schaakprobleem te componeren speciaal ter gelegenheid van het toernooi. Dat is gelukt en wederom kan dit probleem live worden opgelost in de pauze van het toernooi.
Komt allen!
Vorig jaar had ik als pauzenummer een oud door mijzelf gecomponeerd schaakprobleem. Ik vond het erg leuk om de aanwezigen op een flink aantal borden simultaan te zien puzzeloplossen. Daarom had ik dit jaar tot doel gesteld een nieuw schaakprobleem te componeren speciaal ter gelegenheid van het toernooi. Dat is gelukt en wederom kan dit probleem live worden opgelost in de pauze van het toernooi.
Komt allen!
-
Re: woensdag 26 juni Knock Out Toernooi 2013
Dit persbericht heb ik zojuist de deur uitgedaan:
***BREAKING NEWS*** ***NEW AND IMPROVED*** ***KNOCK OUT TOERNOOI DE RODE LOPER***
Over twee weken is het weer zover, het mooiste toernooi van het RODE LOPER jaar, het Knock Out Toernooi!
Dit jaar voor het eerst helemaal GRATIS, maar met dezelfde kans op mooie PRIJZEN!!!
Na de spannende strijd om de Jeroen Weelinkbokaal vorig jaar, heb ik dit jaar besloten SPECIAAL voor het Knock Out Toernooi een SCHAAKPROBLEEM te componeren dat in de pauze van het toernooi LIVE door alle betrokkenen die dat willen zal worden opgelost.
En natuurlijk zoals ieder jaar het WEDERZIEN met oude bekenden!
WOENSDAG 26 JUNI. 20.00 UUR
HUIS AAN DE WERF
Mis het niet!
Klaas van der Horst
Toernooidirecteur
***BREAKING NEWS*** ***NEW AND IMPROVED*** ***KNOCK OUT TOERNOOI DE RODE LOPER***
Over twee weken is het weer zover, het mooiste toernooi van het RODE LOPER jaar, het Knock Out Toernooi!
Dit jaar voor het eerst helemaal GRATIS, maar met dezelfde kans op mooie PRIJZEN!!!
Na de spannende strijd om de Jeroen Weelinkbokaal vorig jaar, heb ik dit jaar besloten SPECIAAL voor het Knock Out Toernooi een SCHAAKPROBLEEM te componeren dat in de pauze van het toernooi LIVE door alle betrokkenen die dat willen zal worden opgelost.
En natuurlijk zoals ieder jaar het WEDERZIEN met oude bekenden!
WOENSDAG 26 JUNI. 20.00 UUR
HUIS AAN DE WERF
Mis het niet!
Klaas van der Horst
Toernooidirecteur
- Majnu
- Contacteer:
Na deze LEUKE aankondiging wil ik het voor geen goud missen!
-
Ik vind vooral de ondertekening aansprekend:
Almer Toby
Schaakgod
Ook ik wil dit voor geen goud missen!
Zelf onderteken ik mijn correspondentie wel eens met:Klaas schreef:Klaas van der Horst
Toernooidirecteur
Almer Toby
Schaakgod
Ook ik wil dit voor geen goud missen!
-
Kees Volkers
Een groot schaker
(1 meter 96)
Een groot schaker
(1 meter 96)
-
Dit doet me dan weer denken aan http://ucsderodeloper.nl/Actueel/Nieuws.php#68.Kees schreef:Kees Volkers
Een groot schaker
(1 meter 96)
En natuurlijk ben ik aanwezig.
-
Is dat de titel die na GM komt? Leuk dat we er een op de club hebben...almer schreef:Schaakgod
-
Als gemiddeld schaker (1,835 m) zal ik zeker proberen aanwezig te zijn!
Een dag niet geschwindeld is een dag niet geleefd
Nieuwsberichten
Nieuwsberichten
- Majnu
- Contacteer:
It's not size what matters. It's your attitude.
-
Of zoals Wim T. Schippers al schreef: Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.Majnu schreef:It's not size what matters. It's your attitude.
Nieuwsberichten
Nieuwsberichten
-
Doet me denken aan de keeper van Domstad 3, waar ik mijn voetbalcarriere afbouwde. Als we in de kleedkamer (voetbalhumor, ha ha) opmerkingen maakten over zijn bescheiden geslacht: 'Maor hij steek as 'n weps!'
-
Doet me denken aan:Kees schreef:Doet me denken aan ... mijn voetbalcarriere ...
_________________Marktingafdeling Nike schreef:Nike sponsort de grootste voetballers ter wereld, waaronder Wesley Sneijder
Le Divin Chauve
-
oops! ff vergeten dat ik die week van Lëtzebuerg naar Meerfeld loop. Veel plezier dan maar saampjes!Arnold schreef:Als gemiddeld schaker (1,835 m) zal ik zeker proberen aanwezig te zijn!
Nieuwsberichten
Nieuwsberichten
-
Kan iemand (iemanden) me helpen volgende week met de voorbereiding (klaarzetten tafels)? Tegen een uur of kwart over zeven / half acht aanwezig.
- Majnu
- Contacteer:
Geen probleem. Ik kan er rond die tijd zijn.