Tata 2025
-
Re: Tata 2025
Veel succes aan alle Rode-Tata-Lopers!
-
Toekomstige activiteiten op het toernooikerkhof geagendeerd, Geurt ?! Anyways, succes ;-)
- Geurt
Ik speel op het balkon, prachtige plek. Alleen nu niet, de student zijn meisje was onwel geworden, dus hij heeft afgezegd. Reglementair punt voor mij, maar ik baal vooral. Morgen voor het eerst wit en dan ga ik voor de groepswinst.
- Geurt
Gelukt Niet al te moeilijke winst vandaag en de groep gewonnen. Volgend jaar groep 6. Bovenal was het een erg gezellig weekend.
-
Mooi Geurt, gefeliciteerd.
@Arnold/Jacco, wellicht dit draadje van het kerkhof af halen en aan het Tata draadje toevoegen? (meen trouwens dat ik een keer naast het open toernooi-aankondigingsforum, ook een toernooi-ervaringen forum had aangemakt in het besloten deel? Of is dat toen slechts bij een plan gebleven? Is wel nuttig als iemand nog eenpartij wil posten tijdens bv de tienkamp)
@Arnold/Jacco, wellicht dit draadje van het kerkhof af halen en aan het Tata draadje toevoegen? (meen trouwens dat ik een keer naast het open toernooi-aankondigingsforum, ook een toernooi-ervaringen forum had aangemakt in het besloten deel? Of is dat toen slechts bij een plan gebleven? Is wel nuttig als iemand nog eenpartij wil posten tijdens bv de tienkamp)
-
Bij deze: Het draadje is hier te vinden.Henk schreef: ↑zo jan 19, 2025 21:17 @Arnold/Jacco, wellicht dit draadje van het kerkhof af halen en aan het Tata draadje toevoegen? (meen trouwens dat ik een keer naast het open toernooi-aankondigingsforum, ook een toernooi-ervaringen forum had aangemakt in het besloten deel? Of is dat toen slechts bij een plan gebleven? Is wel nuttig als iemand nog een partij wil posten tijdens bv de tienkamp)
Een dag niet geschwindeld is een dag niet geleefd
Nieuwsberichten
Nieuwsberichten
-
Dank je. Eigenlijk bedoelde ik geen draadje, maar een apart forum 'Toernooien (ervaringen & partijen)' Dus op hetzelfde niveau als 'Clubzaken'.
- Jacco
Als ik op 8 klein nulletje c zit wil ik daar wel eens over nadenken. Het lijkt of hoogovens al een eigen sectie kan gebruiken.Henk schreef: ↑zo jan 19, 2025 21:17
https://www.youtube.com/watch?v=ogi4sUmNE5Y