Tijdens het toernooi hadden we het idee om alle teamleden van het tweede een dergelijke bijnaam te geven en voor aanvang van een externe wedstrijd keihard een nummer als The Eye Of The Tiger te draaien en verkleed opkomen in Free Wrestling pakken. ::lol: :batman: :ramboface: ::lol:
Majnu schreef:Tijdens het toernooi hadden we het idee om alle teamleden van het tweede een dergelijke bijnaam te geven en voor aanvang van een externe wedstrijd keihard een nummer als The Eye Of The Tiger te draaien en verkleed opkomen in Free Wrestling pakken. ::lol: :batman: :ramboface: ::lol:
Wat een geweldig idee, Majnu, ik ben een groot aanhanger van het idee dat vaardigheid maar een klein onderdeel van een sportprestatie vormt.
Waarom anders gemiste penalties door vaardige voetballers, schakers die op onmogelijke wijze dames wegblunderen en gaat U zo maar door. Doen !!!
Die bovenste lijkt nogal potig, maar voor die andere twee, behalve misschien voor hun lelijkheid, zou ik niet opzij gaan.... vooral die rechtse doet me denken aan die foute batman-serie in de jaren 60/70
Zit er een beetje brood in dat Lucha Libre? Over een jaar of wat moet ik me toch omscholen ::razz: ::razz: