Beste secretaris,
Op zaterdag 26 mei organiseert Schaakgenootschap Amersfoort een rapidtoernooi, dit is een van de activiteiten ter gelegenheid van ons 125-jarig jubileum. Locatie is het Denksportcentrum Amersfoort. Zie voor meer informatie de bijgevoegde flyer en onze toernooipagina op https://www.sgamersfoort.nl/. Direct inschrijven kan via dit online registratie formulier.
Graag begroeten wij vele schakers uit de regio tijdens dit jubileumtoernooi. Wilt u daarom deze uitnodiging en/of de flyer verspreiden onder uw clubgenoten? Alvast hartelijk bedankt!
Met vriendelijke schaakgroet,
--
Peter Reedijk
secretaris Schaakgenootschap Amersfoort
Schaakgenootschap Amersfoort jubileum rapidtoernooi
- Pieter
- Contacteer:
Schaakgenootschap Amersfoort jubileum rapidtoernooi
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Fred Lucas
Re: Schaakgenootschap Amersfoort jubileum rapidtoernooi
Die hand op de flyer....
-
Nou inderdaad, wist je dat vooraf?
Lijkt me leuk toernooi trouwens, maar ik mag die dag naar Naaldwijk voor NK E-teams.
Lijkt me leuk toernooi trouwens, maar ik mag die dag naar Naaldwijk voor NK E-teams.
- Jacco
Deed me denken aan art 25 lid 1c van de Auteurswet naast artikel 5 lid 2 natuurlijk.
https://www.youtube.com/watch?v=ogi4sUmNE5Y
- Fred Lucas
Nee, niets gevraagd, maar op de meidagen van de Vrijheid zijn er interpretaties.Henk schreef:Nou inderdaad, wist je dat vooraf?
Op de Amersfoortse site wordt Hans van Doorn bedankt voor zijn ontwerp van de flyer. Waarschijnlijk is Hans een keer met camera bij ons of OZU op bezoek geweest.
Misschien doe ik mee aan het toernooi.