Tata 2015
-
Re: Tata 2015
Almer ook remise. Fred en henk en Arnold winnen.
- Geurt
Dat zeg ik: 4 uit 6 en Henk wint. Goed gedaan mannen, nu blijven verdapperen en er zitten een paar mooie klasseringen in!
- Fred Lucas
Scheiding der geesten. Masters met aanhang, pers en organisatie zijn in luxe zwarte bus op weg naar Den Haag. Magnus met vader en Nielsen zijn een half uurtje later vertrokken in een (nog luxere) personenauto.
- Geurt
Ik vang ze hier straks op in Den Haag, is op loopafstand van mijn werk. Jullie veel succes vandaag in Wijk.
- HenkDizz
Een vlotte (zwart)remise tegen Theo Slisser, met 2084 de ratingsterkste, Na een 3:1 vierkamp, nu een 3:2,5 vierkamp gespeeld. Zo vlot als mijn partij in remise eindigde, zo vlot won Fred vandaag. Ook Fred op 6:3,5
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer
- HenkDizz
Een beste dag vandaag: 5 uit 6. Remises voor Dizz en Almer. Winst voor Fred, Arnold en Henkvan. Henk E wint ook, zij het reglementair.
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer
-
Yes! Ik was als laatste in de hal klaar, een paar minuten voor half 8. Zes uur schuiven, maar dan heb je ook een punt.
-
Tot dusver zat iedereen rond de 50 %. Is dit dan het begin van de Grote Sprong Voorwaarts?
- Fred Lucas
Ik had me voor vandaag geen betere tegenstander kunnen wensen. Was op tijd voor het avondeten in Utrecht.
Onze club is op meerdere manieren vertegenwoordigd in Wijk.
In de speelzaal hangt een foto van oud clubkampioen Johan van Hulst. Dat is nog niet zo bijzonder, maar waar loopt Johan op? Een rode loper!
De foto hangt bij binnenkomst direct links aan het zwarte wanddeel voor de eerste afscheiding.
Woensdag 28 januari wordt deze man 104 en hij zal, zoals elk jaar, bij de prijsuitreiking aanwezig zijn. De foto wordt hem bij die gelegenheid overhandigd.
Onze club is op meerdere manieren vertegenwoordigd in Wijk.
In de speelzaal hangt een foto van oud clubkampioen Johan van Hulst. Dat is nog niet zo bijzonder, maar waar loopt Johan op? Een rode loper!
De foto hangt bij binnenkomst direct links aan het zwarte wanddeel voor de eerste afscheiding.
Woensdag 28 januari wordt deze man 104 en hij zal, zoals elk jaar, bij de prijsuitreiking aanwezig zijn. De foto wordt hem bij die gelegenheid overhandigd.
-
Mooie foto, heb m gezien Fred.
-
Ik roep alle Rode Loperds op daarbij aanwezig te zijn, hoe laat is dat?Fred Lucas schreef:Woensdag 28 januari wordt deze man 104 en hij zal, zoals elk jaar, bij de prijsuitreiking aanwezig zijn. De foto wordt hem bij die gelegenheid overhandigd.
Een dag niet geschwindeld is een dag niet geleefd
Nieuwsberichten
Nieuwsberichten
-
Ik ga voor 2 punten uit de laatste 3 ronden, dan heb ik mijn, vóór het begin gestelde, doel bereikt!
Maar qua sfeer en entourage ben ik nu al meer dan tevreden.
Maar qua sfeer en entourage ben ik nu al meer dan tevreden.
Een dag niet geschwindeld is een dag niet geleefd
Nieuwsberichten
Nieuwsberichten
-
Ik heb m'n doel (verbetering) nu al bereikt. Vorig jaar scoorde ik 2 uit 9 in groep 6. Nu zit al op 3 uit 6 in groep 6. Door de vele remise sta ik zelfs maar een half punt achter de nummer 2 in de groep. Dus ook maar gaan voor 2 uit 3 komend weekend.
Laatst gewijzigd door Henk op do jan 22, 2015 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fred Lucas
Bezuinigingen Arnold. Tijden zijn veranderd. Festiviteiten bijwonen gaat tegenwoordig helaas alleen op uitnodiging.Arnold schreef:Ik roep alle Rode Loperds op daarbij aanwezig te zijn, hoe laat is dat?
-
De Toby Tussenbalans:
4x remise, 1x verlies, 1x winst.
Van de 4 remises waren er 2 met wederzijds geweigerde remisevoorstellen.
Mijn verliespartij: eerst gewonnen staan, vervolgens had mijn tegenstander een schitterende manoeuvre in het eindspel wat de 0 opleverde.
1 remise tegen een alleraardigst jongetje van 11. Ik speelde hem compleet van het bord. Allebei nog 17 zetten te doen in 2 minuten. Mijn inschatting was dat hij dat beter zou kunnen dan ik. Nu kom ik hem waarschijnlijk nooit meer tegen aan het bord.
Van het Geweigerd Damegambiet begrijp ik echt helemaal niets.
Van de Tonight Tango nog minder.
Van winnen word je blij. Het was een mooie partij.
1 partij leverde mij eerst een +5(!) score op, wat ik niet kon afmaken. Waarna mijn tegenstander en ik afwikkelden naar een +13(!) score voor hem, wat hij niet kon afmaken. Toen besloten we maar tot remise.
4x remise, 1x verlies, 1x winst.
Van de 4 remises waren er 2 met wederzijds geweigerde remisevoorstellen.
Mijn verliespartij: eerst gewonnen staan, vervolgens had mijn tegenstander een schitterende manoeuvre in het eindspel wat de 0 opleverde.
1 remise tegen een alleraardigst jongetje van 11. Ik speelde hem compleet van het bord. Allebei nog 17 zetten te doen in 2 minuten. Mijn inschatting was dat hij dat beter zou kunnen dan ik. Nu kom ik hem waarschijnlijk nooit meer tegen aan het bord.
Van het Geweigerd Damegambiet begrijp ik echt helemaal niets.
Van de Tonight Tango nog minder.
Van winnen word je blij. Het was een mooie partij.
1 partij leverde mij eerst een +5(!) score op, wat ik niet kon afmaken. Waarna mijn tegenstander en ik afwikkelden naar een +13(!) score voor hem, wat hij niet kon afmaken. Toen besloten we maar tot remise.