We hebben de contributie verhoogd, en moeten dan nog inkrimpen. Persoonlijk vind ik 400 euro voor een kersttoernooi dan idioot, zeker als meer dan de helft daarvan in flessen drank en worst voor de prijzentafel gaat zitten. Dus dat hebben we in de begroting verlaagd.
Anyways: volgens mij deed ik vorig jaar qua speeltempo 8 min plus 2 sec per zet. Maar dat kan ik niet terugvinden. Denk erover om dat tempo maar weer te hanteren...
Ik heb er geen moeite mee. Als je een van de laatsten was die een prijs mocht uitkiezen dan ging je naar huis met een flauwe stripboek of een worst die je toch niet lustte. Het gaat om de gezelligheid en het samenzijn met (ex)clubleden.
Beter een paar leuke prijzen voor de groepswinnaars dan een volle prijzentafel met dingen die je zelf nooit zou kopen.
Ik heb jarenlang plezier gehad aan een 'Tibet-muts' met van die flapjes voor je oren. Ben 'm nu kwijt en hij is nergens meer te koop... (Wie 't weet mag 't zeggen)
En dan heb ik het nog niet eens over de kalkoenen van vroegâh
Een dag niet geschwindeld is een dag niet geleefd Nieuwsberichten
Ik vond het wel een van de charmes van het toernooi, de prijzentafel alvast afstruinend wat je nu weer mee zal nemen. En als vegetarier gelukkig nog nooit uit alleen maar vlees hoeven te kiezen
Gezien het budget kan ik me de beslissing wel voorstellen overigens, maar jammer vind ik het wel.
Ik ben er vanavond niet bij, want ik ga naar een kerstconcert van het koor waar mijn zwager in zingt. Desalniettemin vind ik het idee dat geopperd werd om allemaal zelf wat mee te nemen zo gek nog niet.
Als ik een beetje op tijd terug ben van dat concert kom ik misschien nog even langs om een Balans te scoren.
Dat vind ik ook een mooi idee, Peter.
Afgelopen seizoen heb ik in een bestuursvergadering het idee ingebracht dat iedereen een prijs mee zou nemen voor de prijzentafel. Dat idee sluit mooi aan bij de kerstgedachte. Prijzen delen ipv graaien.