Hilversum weekend en vierkamp

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Seth

Re: Hilversum weekend en vierkamp

Bericht door Seth »

Goed dat je het zegt, kan ik er rekening mee houden.
Wat een drama weer bij de NS.
David

Bericht door David »

Uiteindelijk viel het allemaal wel mee met de trein. Gelukkig! En nog 1.5 uit 2 weten te halen. Seth vandaag twee halfjes en een??
Seth

Bericht door Seth »

En nog een halfje. Ik had een eindspel met een pion meer, maar dat was helaas niet te winnen.

Net als tijdens het OKU ben ik weer een ware remisekoning.
Majnu
Contacteer:

Bericht door Majnu »

Het gaat dus redelijk goed met jullie beiden. Als zondag een goede dag wordt dan wordt het een succes!
David

Bericht door David »

Zondag werd helaas een drama........ Het was gezellig met Seth, maar qua schaken leek het echt helemaal nergens op. De laatste ronde werd ik er nog even afgepoetst door een jeugdspelertje, leverde in de opening zomaar twee pionnen in, toen heb ik me een paar zetten later maar mat laten zetten om uit mijn lijden verlost te zijn (ik zou namelijk ook nog een kwaliteit verliezen).
peterdas

Bericht door peterdas »

Jammer, David. Sportief dat je je mat liet zetten. Misschien heb je nu wel een supertalentje net dat beetje motivatie gegeven om uit te groeien tot een wereldtopper. Dan kun jij zeggen dat je in 2013 ooit nog eens tegen hem hebt gespeeld.

Seth 5 uit 6 zag ik. Remises weliswaar, maar toch. Een prima TPR, dus weer wat dichter naar de 2000 toegekropen, of niet?
Majnu
Contacteer:

Bericht door Majnu »

It's all part of the fun, even when you cry! ;)
Seth

Bericht door Seth »

Ik heb inderdaad een goed toernooi gespeeld. Laatste ronde baalde ik wel, omdat ik een eindspel met een loper meer niet wist te winnen. (ok, het was geen makkelijk eindspel, maar ondanks dat had ik natuurlijk gewoon moeten winnen.

Maargoed, afgezien daarvan ben ik wel tevreden over het vertoonde spel. Ik heb een halfje minder gescoord dan bij het OKU, toch was mijn spel naar mijn gevoel hier beter. En inderdaad, ik pak weer wat puntjes op weg naar de 2000. Die kan ik wel gebruiken nadat mijn toernooi in Woerden een beetje in het water is gevallen.
Timo

Bericht door Timo »

Goed werk, Seth. En vijf remises achter elkaar ziet er zeer esthetisch uit in de tabel. Schoonheidsprijs?

David heeft te veel last gehad van de NS.
PeterT

Bericht door PeterT »

Last van de NS ? Te goedkope smoes. De werkzaamheden waren van tevoren bekend toch!
Ik ben fan van O.V., ook als het eens tegenvalt. In de file staan met je oto is pas leuk!?
Mag niet, maar schijnt zomaar te kunnen
Plaats reactie