Hilversum weekend en vierkamp
-
Hilversum weekend en vierkamp
Hotel Lapershoek - Hilversum
vrijdag 21 t/m zondag 23 juni 2013
6 ronden Open toernooi & vierkamp
www.hsgopen.nl
Inschrijven via de website
Inschrijfgeld Groep A € 30, Groep B € 25, Vierkamp € 15
Eerste prijs € 1250
Overige activiteiten:
• Zaterdag 15 juni Simultaan en film ‘Searching for Bobby Fischer’ in Filmtheater Hilversum
• Woensdag 19 juni Kroegtoernooi in Wapen van Hilversum
vrijdag 21 t/m zondag 23 juni 2013
6 ronden Open toernooi & vierkamp
www.hsgopen.nl
Inschrijven via de website
Inschrijfgeld Groep A € 30, Groep B € 25, Vierkamp € 15
Eerste prijs € 1250
Overige activiteiten:
• Zaterdag 15 juni Simultaan en film ‘Searching for Bobby Fischer’ in Filmtheater Hilversum
• Woensdag 19 juni Kroegtoernooi in Wapen van Hilversum
-
Re: Hilversum weekend en vierkamp
Ik doe mee, in de A-groep. Zijn er nog last-minute rode lopers die mee willen doen?
-
Trouwens, ik heb nog een vraagje. Ik zie dat de A-groep meetelt voor de FIDE-rating. Dat komt mooi uit, want ik heb nog geen FIDE-rating. Wel heb ik 2 oude resultaten staan van september 2009 en januari 2010.
Weet iemand of deze resultaten nog steeds geldig zijn?
- Majnu
- Contacteer:
Succes, Seth!
-
Volgens mij zijn Jan en Henk (v.L) de enigen bij ons met een FIDE rating. Die zullen je daar vast meer over kunnen vertellen.Seth schreef:Trouwens, ik heb nog een vraagje. Ik zie dat de A-groep meetelt voor de FIDE-rating. Dat komt mooi uit, want ik heb nog geen FIDE-rating. Wel heb ik 2 oude resultaten staan van september 2009 en januari 2010.
-
Daar noem je ook twee kanonnen :-) (overigens zijn er nog een paar ratinghouders)peterdas schreef:
Volgens mij zijn Jan en Henk (v.L) de enigen bij ons met een FIDE rating. Die zullen je daar vast meer over kunnen vertellen.
Seth: je moet 9 partijen spelen, eventueel in verschillende toernooien, tegen FIDE rating houders in een periode van twee jaar. Die oude resultaten gaan je dus niet meer helpen volgens mij.
-
Sucseth!
Dan zal ik de rode loper maar vertegenwoordigen in de B-groep. Tot het laatste moment gewacht op wat meer deelnemers aan de vierkampen, die kwamen er niet, dus B-groep.
- Majnu
- Contacteer:
Zet 'm op, David!
Dank Majnu. Ik ben benieuwd of ik morgen mijn nieuwe e4 repertoire durf los te laten op de bloeddorstige Hilversumse meute of me toch verschans achter m'n vertrouwde d4 remise-opening.
-
De échte kampioenen spelen zowel d4 als e4 (behalve Fischer dan, die speelde nooit d4).
-
Jammer, ik heb er dus net 8 gespeeld (TPR rond de 2100). Maargoed, ik speel dus het HSG Open en nog in Amsterdam, dus die FIDE-rating komt er wel.Henk schreef:Daar noem je ook twee kanonnen :-) (overigens zijn er nog een paar ratinghouders)peterdas schreef:
Volgens mij zijn Jan en Henk (v.L) de enigen bij ons met een FIDE rating. Die zullen je daar vast meer over kunnen vertellen.
Seth: je moet 9 partijen spelen, eventueel in verschillende toernooien, tegen FIDE rating houders in een periode van twee jaar. Die oude resultaten gaan je dus niet meer helpen volgens mij.
@ Leuk dat je meedoet David, ik zie je vanavond.
- Jacco
je moet blokjes van 4 ratingpartijen halen end an genoeg om er idd 9 te halen binnen 2 jaar.
Iets wat mij nooit is gelukt om dat ik maar 1 fidetoernooi per jaar speelde en nooit meer dan 4 fideratinghouders tegenkwam.
Iets wat mij nooit is gelukt om dat ik maar 1 fidetoernooi per jaar speelde en nooit meer dan 4 fideratinghouders tegenkwam.
https://www.youtube.com/watch?v=ogi4sUmNE5Y
@ Seth: kijk even naar de treindienstregeling, er wordt gewerkt aan het spoor!!!
Dat wordt morgen op de fiets naar Hilversum!! Dood aan de NS!!