Open Rapidkampioenschap vanaf 16 november 2012
- Majnu
- Contacteer:
Open Rapidkampioenschap vanaf 16 november 2012
Beste Schaker,
16 November start het Tweede Open Rapidkampioenschap van Utrecht. We nodigen u graag uit mee te doen.
Het toernooi wordt gespeeld over vijf vrijdagavonden met telkens drie rondes per avond. Het speeltempo bedraagt 25 minuten per persoon per partij.
We hopen veel mensen van andere clubs te verwelkomen bij dit gratis en gezellige toernooi, met ook nog eens mooie prijzen.
Vriendelijke groet
en hopelijk tot ziens op het tweede Open Rapidkampioenschap van Utrecht!
http://www.moira-domtoren.nl/index.php? ... e&Itemid=1
Johnny de Kraker
namens Moira Domtoren
Meer informatie in de bijlage:
16 November start het Tweede Open Rapidkampioenschap van Utrecht. We nodigen u graag uit mee te doen.
Het toernooi wordt gespeeld over vijf vrijdagavonden met telkens drie rondes per avond. Het speeltempo bedraagt 25 minuten per persoon per partij.
We hopen veel mensen van andere clubs te verwelkomen bij dit gratis en gezellige toernooi, met ook nog eens mooie prijzen.
Vriendelijke groet
en hopelijk tot ziens op het tweede Open Rapidkampioenschap van Utrecht!
http://www.moira-domtoren.nl/index.php? ... e&Itemid=1
Johnny de Kraker
namens Moira Domtoren
Meer informatie in de bijlage:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Majnu
- Contacteer:
Re: Open Rapidkampioenschap vanaf 16 november 2012
Hieronder een bericht van Johnny de Kraker. Vooral de PS is heel interessant
Beste schaakvriend,
Aanstaande vrijdag 7 december is de 2e speelavond van het Open Rapid Kampioenschap van Utrecht bij Moira-Domtoren. Wederom de unieke mogelijkheid drie rapidpartijen te spelen. Kon je vorige speelavond er niet bij zijn, geen nood: Je begint met 1,5 punt mooi midden in het veld en houd alle kansen op een goede klassering.
Op www.moira-domtoren.nl staan alle details. Aanmelden kan door beantwoording van deze mail, een belletje/smsje naar 06-18727351 óf door op de speelavond uiterlijk 19:45 aanwezig te zijn.
De eerste ronde begint om 20:00, de 2e of 3e ronde van de avond instappen is, net als eerder naar huis gaan, natuurlijk ook mogelijk. Geef dit wel even aan mij aan.
Owja, ook deze keer zijn er weer verschillende rondeprijzen te verdienen. Tot vrijdag!
Groeten, Wouter Le Fèvre
Wedstrijdleider intern Moira-Domtoren
wedstr@moira-domtoren.nl
06-18727351
PS
En vergeet vooral die prijs: grote fles La Chouffe voor de best presterende Rode Loper niet te noemen.
Wouter voelde daar wel voor mits er meerdere Rode Lopers zouden komen. Maar ik ben minder streng hoor.
Beste schaakvriend,
Aanstaande vrijdag 7 december is de 2e speelavond van het Open Rapid Kampioenschap van Utrecht bij Moira-Domtoren. Wederom de unieke mogelijkheid drie rapidpartijen te spelen. Kon je vorige speelavond er niet bij zijn, geen nood: Je begint met 1,5 punt mooi midden in het veld en houd alle kansen op een goede klassering.
Op www.moira-domtoren.nl staan alle details. Aanmelden kan door beantwoording van deze mail, een belletje/smsje naar 06-18727351 óf door op de speelavond uiterlijk 19:45 aanwezig te zijn.
De eerste ronde begint om 20:00, de 2e of 3e ronde van de avond instappen is, net als eerder naar huis gaan, natuurlijk ook mogelijk. Geef dit wel even aan mij aan.
Owja, ook deze keer zijn er weer verschillende rondeprijzen te verdienen. Tot vrijdag!
Groeten, Wouter Le Fèvre
Wedstrijdleider intern Moira-Domtoren
wedstr@moira-domtoren.nl
06-18727351
PS
En vergeet vooral die prijs: grote fles La Chouffe voor de best presterende Rode Loper niet te noemen.
Wouter voelde daar wel voor mits er meerdere Rode Lopers zouden komen. Maar ik ben minder streng hoor.
-
Aangezien het toernooi morgen vervalt, denk ik dat ik vanavond hierheen ga.
- Jacco
met 3 uit 3 ineens inde top 3 en de kaboutertjes liggen al in de koelkast.
https://www.youtube.com/watch?v=ogi4sUmNE5Y
- Majnu
- Contacteer:
Gefeliciteerd met het vinden van je parachute!
- Jacco
dit toernooi kent nog meer dagen, is nog niet afgelopen.
https://www.youtube.com/watch?v=ogi4sUmNE5Y
-
Vanavond is het weer zover!
(wat doet dit draadje op het kerkhof?)
Ik denk dat ik weer ga.
(wat doet dit draadje op het kerkhof?)
Ik denk dat ik weer ga.
- Majnu
- Contacteer:
(Draadje is weer uit zijn graf gehaald. Het was per ongeluk levend begraven).
-
Vanavond is het weer rapid bij Moira. Ik ben weer van de partij.
-
We moeten misschien wel even overleggen dat Moira komend jaar geen rapidtoernooi houdt de dag voor ons eigen rapid-toernooi.
- Majnu
- Contacteer:
Ik ben vanavond ook van de partij.
Ja, overleg met Moira over toernooidata is een goed idee. Anders lopen we elkaar alleen maar in de weg.
Ja, overleg met Moira over toernooidata is een goed idee. Anders lopen we elkaar alleen maar in de weg.
-
Zoveel lijken deze zaken niet op elkaar. Je maakt mij niet wijs dat wij hier dit jaar last van hebben gehad. Maar het kan geen kwaad hen te vragen een weekje uit de buurt van za 16 nov 2013 te blijven.
-
Er waren nauwelijks Moiranezen op ons toernooi. En andersom werkt het ook beter: er zullen meer Rode Lopers naar Moira gaan als ze niet hoeven te kiezen.
Dus het kan zeker geen kwaad even kond te doen van onze toernooidatum.
16 november 2013 dus. Ik zal in ieder geval even een mailtje naar Moira doen, maar misschien kunnen anderen het ook verbaal even communiceren.
Dus het kan zeker geen kwaad even kond te doen van onze toernooidatum.
16 november 2013 dus. Ik zal in ieder geval even een mailtje naar Moira doen, maar misschien kunnen anderen het ook verbaal even communiceren.
- Majnu
- Contacteer:
Ik heb twee keer gewonnen en na een paar snelschaakpotjes tegen Timo ben ik naar huis gegaan. De derde ronde van de avond heb ik niet afgewacht. Doordat ik niet eerder geweest was werd ik tegen niet al te sterke spelers ingedeeld en dan is het minder leuk. Maar het was toch gezellig.
-
En bedankt :-) Ik scoorde 1 uit 3. Bij aanvang van ronde 3 werd voorgelezen "Michaud tegen Kokje". Wouter bedacht zich echter a tempo dat Michaud er tussenuit was, en maakte er "Van Lingen - Kokje" van. Ik kwam nog heel aardig uit de opening, maar ging toen de fout in. Na een vork hield ik het voor gezien, en aangezien Timo ook nergens meer te zien was ben ik om half elf het pand uit gebeend.