Het kan ook vast geen kwaad om het toernooi toe te voegen aan de agenda van utrechtschaak.nl.
Daar staat nog alleen:
za 10-11-2007 Kaaiemantoernooi Spakenburg Guido de Romph
za 10-11-2007 19e Open Rapidkampioenschap van Giessenburg Giessenburg Jaco Vonk
za 17-11-2007 SGS snelschaken voor clubteams Huizen Jan Jaap Janse
za 08-12-2007 Bloemendaal Chess Festival Bloemendaal Rob
@ Jos,
Kan je de back-slash in een forward-slash veranderen zodat de aankondiging ook met FireFox te zien is?
een vriendelijke bezoeker van utrechtschaak.nl schreef:
Datum: vrijdag 09-11-2007 20:18 Naam: GS1111
Op de homepage van DRL wordt het plaatje niet getoond in FF.
Not Found
The requested URL /img\rapid07.jpg was not found on this server.
Volgens mij meldt onze secretaris ons toernooi elk jaar netjes aan bij de SGS (of was het de KNSB?). Die bepalen dan of andere toernooien geen conflict opleveren. Sinds een jaar of 2 a 3 wordt het toernooi van Woerden gelijk met het onze gespeeld, daarvoor was dat volgens mij niet het geval. Kan het bestuur dit eens toelichten? Ik kan me herinneren dat we ooit zijn gevraagd of we geen bezwaar hadden.
Aangezien zelfs ons erelid naar Woerden vertrekt lijkt het me dat we wel bezwaar hebben!
Mike schreef:Sinds een jaar of 2 a 3 wordt het toernooi van Woerden gelijk met het onze gespeeld, daarvoor was dat volgens mij niet het geval. Kan het bestuur dit eens toelichten? Ik kan me herinneren dat we ooit zijn gevraagd of we geen bezwaar hadden.
Al 2 of 3 jaar, en geen bezwaar? hmm... niet handig. Of is misschien wel bezwaar gemaakt maar zonder resultaat? Het lijkt mij dat we in de toekomst voor het vastleggen van de datum we contact met Woerden moeten opnemen over te overleggen wat het handigste is voor beide clubs. Nu hebben we alleen maar last van elkaar.
Voor ons is het toch de datum die het dichtst bij de 25e ligt? Enig idee waarom het toernooi in Woerden ooit in diezelfde periode is neergezet?
Ik heb de laatste jaren toch oa ons toernooi georganiseerd, ik ben mij er niet bewust van dat er ooit is gevraagd of er een ander toernooi dichtbij op dezelfde dag gehouden kon worden...
Arnold schreef:Tjsa, :dunno: en anders kan je volgend jaar misschien meedoen... Kun je nu mooi ff nederlands leren! :study:
Hoe kan ik goed nederlands leren als de nederlandse journalisten het verkeerde voorbeeld geven? Neem dit stukje uit www.nu.nl Vrouw bijt man in penis die orale seks weigerde
Uitgegeven: 14 november 2007 16:05
AMSTERDAM - Een 22-jarige vrouw uit Zweden is veroordeeld tot het betalen van een schadevergoeding aan een man, nadat ze hem in zijn penis had gebeten. De Zweedse was woest geworden omdat de man niet in ging op haar voorstel tot orale seks.
De kop zou moeten zijn "Vrouw bijt man die orale seks weigerde in penis". Zoals het nu staat is het een penis die orale seks weigerde.
Rare lui die hollanders!
Dit was míjn bijdrage aan de nederlandse identiteit.
Hmmmm, Hans Böhm is volgens mij best prijzig, voor zijn 2242 die hij nog heeft al snel te veel geld denk ik??? Manuel zou nog eens langs willen komen, ooit gereserveerd en dan heb je een erg gezellige IM langs de borden...