Dieren 2022

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Henk
Berichten: 6378
Lid geworden op: ma apr 07, 2008 10:14
Locatie: Utrecht

Re: Dieren 2022

Bericht door Henk »

Goeie vraag. Onervarenheid met deze opening. Leek niet logisch met al die gespeelde pionnen op de damevleugel.
Gebruikersavatar
Jacco
Berichten: 3480
Lid geworden op: do sep 07, 2006 15:02
Locatie: Utrecht

Re: Dieren 2022

Bericht door Jacco »

Juist in het Frans heb ik dit eerder gezien. Maar ik speel al 33 jaar geen Frans meer dus mijn kennis is wat roestig.
https://www.youtube.com/watch?v=ogi4sUmNE5Y
Henk
Berichten: 6378
Lid geworden op: ma apr 07, 2008 10:14
Locatie: Utrecht

Re: Dieren 2022

Bericht door Henk »

Na de rustdag vandaag ronde 6: junior remise. Amr verloor, niets van gezien. Zelf speelde ik hetzelfde systeem als mijn tegenstander de vorige ronde. Maar nu had ik wit. Mijn tegenstander vandaag was de ratingsterkste van de groep (die moet kennelijk ook een tegenstander hebben). Saaie kerel, zei geen woord en had na afloop ook geen interesse in nakijken. Ik speelde dit voor het eesrt. Poogde dus ook mat te zetten op h7 maar ook mij lukte dat niet. Het ding gaat naar de min vanaf Dh5. En die min wordt steeds wat meer:

Gebruikersavatar
HenkDizz
Berichten: 4360
Lid geworden op: ma sep 05, 2011 01:17
Locatie: Utrecht

Re: Dieren 2022

Bericht door HenkDizz »

Niet geëindigd zoals je gehoopt had, Henk. Wat is er met Amr gebeurd?
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer
Henk
Berichten: 6378
Lid geworden op: ma apr 07, 2008 10:14
Locatie: Utrecht

Re: Dieren 2022

Bericht door Henk »

Amr was ziek, zei hij. Mijn laatste partij was zo genant dat ik niet weet of ik die kan laten zien... Na een uurtje liet ik me stikmat zetten ipv een dame op te rapen. Junior was toen ook klaar want speelde tegen een no-show. Snel naar de camping dus en daarna op de fiets maar een PR gereden op de Posbank.
Plaats reactie