Knock Out Toernooi 2012 op woensdag 27 juni

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Arnold
Berichten: 3515
Lid geworden op: do jan 20, 2005 11:57

Re: Knock Out Toernooi 2012 op woensdag 27 juni

Bericht door Arnold »

peterdas schreef:Het was inderdaad een leuk toernooi. Gezellig en ontspannen met veel leuke prijzen. Goed gedaan, Klaas!

Suggestie voor de volgende keer als er prijzen overblijven: de hoogst geëindigde in beide groepen die nog geen andere prijs heeft (in dit geval Pieter (voor z'n knappe 3e plek) en de verliezend finalist in de troostgroep) en evt een poedelprijs voor de knockout- en de troostgroep. Dat is toch leuker dan loten, vind ik persoonlijk.
Hier spreekt een organisator met inzicht!
Dat belooft wat voor volgend jaar.... :razz:
John
Berichten: 1566
Lid geworden op: ma jan 31, 2005 23:03
Locatie: Zeist

Re: Knock Out Toernooi 2012 op woensdag 27 juni

Bericht door John »

Leuk en goed gedaan, alleen met de verkeerde winnaar :razz: Volgend jaar beter...

Ik geloof niet dat het aan het voetbal lag, de spoeling wordt gewoon wat dunner en dunner.
Wish I didn't know now what I didn't know then
Gebruikersavatar
PeterT
Berichten: 1572
Lid geworden op: vr jan 21, 2005 19:33

Re: Knock Out Toernooi 2012 op woensdag 27 juni

Bericht door PeterT »

Majnu schreef:Sommige deelnemers waren verrast toen ze hoorden dat deelname 2 euro kostte.

Ik vind persoonlijk dat deze besloten toernooien gratis zouden moeten zijn.

Rode Lopers betalen contributie. Dan moeten we ze geen extra geld vragen voor een toernooi op een woensdagavond.
Gouden Lopers krijgen als compensatie voor hun bijdrage het clubblad én ze mogen meedoen met de bijzondere avonden. Ik vind het raar om ze daarvoor geld te vragen.

We zijn geen arme club en dit toernooi is bedoeld om het seizoen met zoveel mogelijk leden gezamenlijk af te sluiten.
Zeker!
Mag niet, maar schijnt zomaar te kunnen
Plaats reactie