30e Rapidtoernooi De Rode Loper
-
30e Rapidtoernooi De Rode Loper
Prachtige extra fotoprijs op Rapidtoernooi
Het Rapidtoernooi op 15 november begint aardig vol te lopen, maar voor wie nog twijfelt is er een extra stimulans. Fotograaf Fred Lucas, tevens Rode Loper, heeft een prachtige foto van wereldkampioen Magnus Carlsen beschikbaar gesteld als prijs bovenop de al bestaande geldprijzen. De foto wordt op een formaat van 90 x 60 cm afgedrukt op canvas en komt in handen van de beste groepswinnaar (in punten).
Overigens is Carlsen, net als vorig jaar, tijdens het rapidtoernooi in de speelzaal live te zien op tv in zijn match om de wereldtitel tegen uitdager Anand.
Het Rapidtoernooi op 15 november begint aardig vol te lopen, maar voor wie nog twijfelt is er een extra stimulans. Fotograaf Fred Lucas, tevens Rode Loper, heeft een prachtige foto van wereldkampioen Magnus Carlsen beschikbaar gesteld als prijs bovenop de al bestaande geldprijzen. De foto wordt op een formaat van 90 x 60 cm afgedrukt op canvas en komt in handen van de beste groepswinnaar (in punten).
Overigens is Carlsen, net als vorig jaar, tijdens het rapidtoernooi in de speelzaal live te zien op tv in zijn match om de wereldtitel tegen uitdager Anand.
-
Re: 30e Rapidtoernooi De Rode Loper
Ik overweeg nu natuurlijk de digiborden te laten zitten, zodat ik me volledig op mijn spel kan focussen :-)
Ben nog jaloers op Majnu, vanwege de vorige foto.
(Is zo'n ding niet gewoon bestelbaar bij jou, Fred? En wat doet dat dan?)
Ben nog jaloers op Majnu, vanwege de vorige foto.
(Is zo'n ding niet gewoon bestelbaar bij jou, Fred? En wat doet dat dan?)
- Fred Lucas
Ja, met aangepast tarief voor Rode Lopers. Het is niettemin voordeliger de 15e als Grote Winnaar uit de bus te komenHenk schreef:(Is zo'n ding niet gewoon bestelbaar bij jou, Fred?
-
Uitverkocht! De eersten die achter het net visten waren nota bene de kanonnen Lombaers en De Haan. Wie weet valt er nog een gaatje.
Volgend jaar maar een verdieping op het pand bouwen?
Volgend jaar maar een verdieping op het pand bouwen?
- HenkDizz
Een buitengewoon geslaagd toernooi gewenst!
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer
- Geurt
Helemaal gelukt! Bomvolle zaal en prima sfeer. Judith ging er met de foto vandoor, 7 uit 7 in groep 7.
-
Bijzonder leuk toernooi, inderdaad. Goed gedaan, organisatie!
Even twee fragmentjes uit mijn laatsterondepartij tegen Marcel Scholten, een echt spectakelstuk. Om de volgende stelling te bereiken had ik een toren geofferd.
Met welke zet krijgt wit de toren terug?
Een en ander leidde een heleboel zetten later tot de volgende mat in 3.
Even twee fragmentjes uit mijn laatsterondepartij tegen Marcel Scholten, een echt spectakelstuk. Om de volgende stelling te bereiken had ik een toren geofferd.
Met welke zet krijgt wit de toren terug?
Een en ander leidde een heleboel zetten later tot de volgende mat in 3.
- Fred Lucas
Lg8.
Een mooi mat, Peter.
Een mooi mat, Peter.
-
- HenkDizz
Toch maar mooi ff een "Fred Lucas" aan de muur gehad, Henk :-)
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer
-
Die hangt er nog steeds, Henk. Ik heb een iets groter exemplaar dan er op het rapid uitging :-) (120x80 ipv 90x60)
- HenkDizz
Je 3 novembervraag maakt het duidelijk.
-
Alle uitslagen zijn door Pieter aan de rapidpagina toegevoegd.
-
He, dat is interessant! Bij de prijsuitreiking was ik gedeeld 3e samen met René. In deze tabellen blijk ik ongedeeld 3e te zijn geworden in de poule. Eén van beide uitslagen klopt dus niet... Ben benieuwd welke.
-
O, heb je dat nog niet gehoord? Rene mailde mij begin deze week dat ie jou nog geld schuldig was...