Tata 2015

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Hendrik

Re: Tata 2015

Bericht door Hendrik »

HenkDizz schreef:Zeker jammer, Hendrik.
woensdag neem ik dat gratis reizen-kaartje voor je mee.
ah leuk, dan kom ik jullie zaterdag aanmoedigen!
Henk

Bericht door Henk »

Geurt bij Nieuws schreef:Geen enkele Utrechtse schaakclub neemt zo talrijk (met vijftien leden) deel aan het grootste schaaktoernooi ter wereld.
Kweenie waar Geurt dit vandaan haalt, maar ik werd natuurlijk bij Paul keres al op mijn vingers getikt ;-)
HenkDizz

Bericht door HenkDizz »

Zo, de laatste werkdag zit erop. Nu 13 dagen (schaak)vakantie!
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer
Arnold

Bericht door Arnold »

De Weersverwachting in WaZ ziet er niet slecht uit voor de 10-kamp.
Een dag niet geschwindeld is een dag niet geleefd
Nieuwsberichten
Henk

Bericht door Henk »

Mwa. Wat mij betreft gaat er niets boven het dikke pak sneeuw dat we twee jaar terug tijdens de tienkamp hadden.
Majnu
Contacteer:

Bericht door Majnu »

Tienkampers en journalisten, veel succes de komende dagen!
HenkDizz

Bericht door HenkDizz »

Bedankt!
Timo is met een overwinning gestart. Tanja verloor van Kees Vreeken. Kees zat om 16.00 uur al aan het bier. Zal straks bij ronde 2 gaan kijken. Timo speelt tegen (vaste klant) Karel van Delft. Fred is ook al gearriveerd.
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer
Fred Lucas

Bericht door Fred Lucas »

Vanmiddag mijn intrek genomen in de Kasparov-kamer. De organisatie heeft, sinds Kasparov hier drie keer was, de gewoonte gasten dezelfde kamer te geven als het jaar daarvoor. Ik kreeg de kamer na Garry en dat is al die jaren zo gebleven. De kamer heeft mijn schaken niet verder geholpen, maar dat was tot nu toe. (Wat is een mens zonder hoop?)
Vanmiddag al vele Rode Lopers gezien. Timo remise, Kees blunderde een stuk, Tanja had van Vreeken kunnen winnen.
HenkD ook al gearriveerd. Grote koffer. Voor alle meegebrachte boeken, vermoed ik.
Naar de Italiaan geweest ...salade en pasta. Ik ben er klaar voor!
HenkDizz

Bericht door HenkDizz »

2 boeken slechts:-) Wel mijn laptop. Op uitslagenlijst zag ik dat Timo gewonnen had. Remise zou wel de indeling tegen van Delft kunnen verklaren.
Tjonge, de Kasparov-kamer! Ik heb dezelfde kamer als vorig jaar: uitzicht op zee en op de Hoogovens.
Henk

Bericht door Henk »

2 boeken maar? Ik neem een half kratje mee. Voor als ik in de dagelijkse voorbereiding net dat ene boek nodig heb ;-)
HenkDizz

Bericht door HenkDizz »

Timo opnieuw gewonnen. Winst voor Kees en voor Tanja opnieuw een 0. Timo bleef van de drank af en ging bijtijds naar De Banjaart. Ja, de Ijzeren ToernooiDiscipline zal hem hoog laten eindigen! Kees en Tanja zaten nog in de Moriaan toen ik hotelwaarts ging. Timo's tegenstander toog naar Sonnevanck. Hopelijk zit daar ook de tegenstander uit ronde 3:-)
Het meeste staat in de laptop, Henk. Dat moet voldoende zijn.
Fred Lucas

Bericht door Fred Lucas »

Windy night. Een typische Wijk-nacht. Om 02.00 uur in slaap vallen en om 05.00 uur wakker zijn. Foto's maken ging dan meestal wel. Maar schaken?
Majnu
Contacteer:

Bericht door Majnu »

Adrenaline doet wonderen als je weinig geslapen hebt. Zorg voor een scherpe opzet en je zal niets van de slechte nacht merken. Succes!
HenkDizz

Bericht door HenkDizz »

Lotingsnummer 7. 3 x zwart in ronde 1 t/m 4. Prachtig zonnig begin van het toernooi.
Arnold

Bericht door Arnold »

Groep 7C, Almer 5H en Henk 6C
Een dag niet geschwindeld is een dag niet geleefd
Nieuwsberichten
Plaats reactie