Haha ik ben besmettelijk.Arnold schreef:gitaar (bedankt Jacco)
29e Rapidtoernooi De Rode Loper
- Jacco
Re: 29e Rapidtoernooi De Rode Loper
https://www.youtube.com/watch?v=ogi4sUmNE5Y
-
Zojuist een laatste "bescheiden" mailing de deur uit gedaan. Die zaal komt vol.
-
Speciaal voor Jacco: zojuist een framboos besteld. Eens kijken of ik daarmee iets kan presenteren in de zaal.
- Majnu
- Contacteer:
"Rody Straat, huisschaker, 1900" ?! Vorig jaar had hij nog 2064. Als 1900 een inschatting is dan zou ik die even bijstellen, anders gaat die arme jonge zich vervelen.
-
Mja, KNSB ratings worden nog gecorrigeerd. Maar Rody wil wel graag een groepje lager dan groep 1 en dat is niet onbillijk. Dat wilde die vorig jaar ook, maar dat verdronk toen in het indelingspandemonium :-)
-
Er zijn nog 4 vrije plaatsen, die zijn morgen wel weg (80 deelnemers). We zullen dus mensen gaan teleurstellen zaterdag (dat krijg je, met 'bescheiden' mailings :-)).
Ik heb er zin in.
Ik heb er zin in.
- Majnu
- Contacteer:
Veel plezier en een goed toernooi toegewenst, allemaal!
-
Ik sluit me hierbij aan. Veel succes en veel plezier. Maak er wat moois van!
-
Jij gaat het toch wel live volgen vanuit Afrika, Peter? :-)
Ik ben benieuwd of er toch weer onaangekondigde aanloop is. Vorig jaar waren dat er tientallen, maar ik heb nu erg op dat 80=vol gehamerd.
Ik ben benieuwd of er toch weer onaangekondigde aanloop is. Vorig jaar waren dat er tientallen, maar ik heb nu erg op dat 80=vol gehamerd.
-
Ik zit zaterdag bijna de hele dag in het vliegtuig. Helaas hebben ze nog geen wifi aan boord...Henk schreef:Jij gaat het toch wel live volgen vanuit Afrika, Peter? :-)
-
Het was een buitengewoon geslaagd toernooi. Volle bak en goeie sfeer.
Hulde aan de organisatoren, met name Rene (de K.), Henk (v. L.), Jacco en Geurt.
En helpers. Heeft er iemand nog foto's gemaakt?
Hulde aan de organisatoren, met name Rene (de K.), Henk (v. L.), Jacco en Geurt.
-
Dat klinkt goed. Maar wie heeft het toernooi gewonnen?Kees schreef:Het was een buitengewoon geslaagd toernooi. Volle bak en goeie sfeer.
- PeterT
Ik liet mij wat hoger "raten" dan verleden jaar, om niet elk jaar weer dezelfde tegenstanders te krijgen. Bovendien is rapidschaak mijn ding.
Van Fred kreeg ik een sportieve remise aangeboden. Gelijke - tot betere stelling voor mij, maar 50 seconden tegen 5 minuten. Dank! Ik begon zodoende met 2 uit 3. Verloor wat ongelukkig van Almer, maar won wel van Marcel, Rene de K, en Toon. Alle partijen waren retespannend.
Verder ouderwets goeie sfeer en lekker gevulde zaal. Nou ook nog op de clubavonden. En nee, ik blijf gouden loper.
Tot op het kersttoernooi!
Van Fred kreeg ik een sportieve remise aangeboden. Gelijke - tot betere stelling voor mij, maar 50 seconden tegen 5 minuten. Dank! Ik begon zodoende met 2 uit 3. Verloor wat ongelukkig van Almer, maar won wel van Marcel, Rene de K, en Toon. Alle partijen waren retespannend.
Verder ouderwets goeie sfeer en lekker gevulde zaal. Nou ook nog op de clubavonden. En nee, ik blijf gouden loper.
Tot op het kersttoernooi!
Mag niet, maar schijnt zomaar te kunnen
- Geurt
Gilbert Vrancken won de hoofdgroep, zie bericht op de site. Alles liep op rolletjes, dank ook aan Pieter, die vergat Kees nog te noemen. Tanja heeft tijdens het toernooi al foto op haar Facebook gezet.
-
Peter, ik heb alle KNSB ratings vrijdag gecontroleerd en aangepast. Er werd gewoon op rating ingedeeld. Alleen passieve schakers Rody en Hans Donck speelden een groep lager dan waar ze op basis van hun rating zouden moeten spelen. En Arjan B. hoger.PeterT schreef:Ik liet mij wat hoger "raten" dan verleden jaar, om niet elk jaar weer dezelfde tegenstanders te krijgen.
Alle uitslagen zijn naar Pieter, binnenkort op de site.