Ik begon goed, de laatste twee partijen waren bagger.
Leuk toernooi!
5 januari 2013: Olympus rapid toernooi Arnhem
-
- Majnu
- Contacteer:
Re: 5 januari 2013: Olympus rapid toernooi Arnhem
De uitslagen staan online: http://olympus.schaakverenigingdetoren. ... lagen.html
-
Inderdaad een prima toernooi. Goed georganiseerd, mooie grote zaal, veel deelnemers en twee standjes met boeken en schaakkunst. Leuk om een aantal oudclubgenoten weer te spreken.
Helaas wilde het bij mij voor geen meter lukken. Ik zat meer tegen mezelf te spelen dan tegen mijn tegenstander of het bord. Resultaat 3 verliespartijen en 4 remises, (waarvan 2 eigenlijk gewonnen waren, maar het ontbrak mij aan zelfvertrouwen om door te spelen). Misschien het gevolg van het slechte kersttoernooi en de vernederende afslachting in de externe woensdag. Gelukkig heeft zo'n dip bij mij nog nooit langer dan een week of 3 geduurd.
Leuke foto's Majnu!
Helaas wilde het bij mij voor geen meter lukken. Ik zat meer tegen mezelf te spelen dan tegen mijn tegenstander of het bord. Resultaat 3 verliespartijen en 4 remises, (waarvan 2 eigenlijk gewonnen waren, maar het ontbrak mij aan zelfvertrouwen om door te spelen). Misschien het gevolg van het slechte kersttoernooi en de vernederende afslachting in de externe woensdag. Gelukkig heeft zo'n dip bij mij nog nooit langer dan een week of 3 geduurd.
Leuke foto's Majnu!
- HenkDizz
Het kan verkeren, Peter. Vorig jaar rond deze tijd had je er net een goed toernooi in Groningen opzitten. Komende weken genoeg mogelijkheden om inspiratie op te doen: Wijk aan Zee. Wat ook helpt (bij mij in elk geval)is partijen naspelen van een top GM. Afgelopen dagen ben ik bezig geweest met Walter Browne http://www.chessvibes.com/node/6956 Die Browne ontbrak het nooit aan zelfvertrouwen: hij zag zichzelf als kandidaat wereldkampioen (...)
“Chess is a matter of delicate judgement, knowing when to punch and how to duck.” Bobby Fischer
- Majnu
- Contacteer:
Wat natuurlijk het andere uiterste is. Alhoewel... (zie bijlage)HenkDizz schreef: hij zag zichzelf als kandidaat wereldkampioen (...)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Majnu
- Contacteer: