Schaakvoetbal - zondag 1 juli 2007

eindstanden, nabeschouwingen.

Moderators: Arnold, Jacco

Gebruikersavatar
JosH
Berichten: 1365
Lid geworden op: do jan 20, 2005 14:15

Bericht door JosH »

Een team van vijf man lijkt mij onvoldoende...
"One life, live one!"
Arnold
Berichten: 3515
Lid geworden op: do jan 20, 2005 11:57

Bericht door Arnold »

Volgende week laatste poging!
Als er dan geen 8 man m/v zijn, nodigen we RdR uit.
Het moet toch wel lukken als organiserende vereniging om 8 schakerds met gympies te vinden...
Kent iemand niet nog een speler die afgelopen tijd aan het WK futsal heeft meegedaan en bovendien kan schaken? (dammen desnoods?)
_________________

Zaalvoetbal wordt tegenwoordig futsal genoemd en is een redelijk jonge sport. Het woord futsal is afgeleid van de Spaanse woorden 'futbol' (voetbal) en 'sala' (zaal). Er wordt vijf tegen vijf gespeeld.

Regels die verschillen van het voetbal:
Intrappen ipv ingooien (binnen 4 seconden);
Terugspelen op de keeper is niet toegestaan (tenzij de bal over de middellijn is geweest, de tegenstander de bal heeft gehad of de bal uit is geweest)
Minder fysiek contact;
Een gele kaart betekent dat de speler een tijdstraf van 2 minuten krijgt. Tijdens die 2 minuten speelt het betreffende team in ondertal;
Er zijn zeven wisselspelers toegestaan en er mag onbeperkt gewisseld worden.
John
Berichten: 1566
Lid geworden op: ma jan 31, 2005 23:03
Locatie: Zeist

Bericht door John »

Als we woensdag nog niet genoeg spelers hebben, denk ik dat we donderdag ons moeten afmelden.

@ Arnold, ik vind wel dat we met Rode lopers moeten spelen, dus geen "verrassende" huurlingen graag.

Toch wel jammer dat we uit 55 a 60 man niet eens 8 spelers kunnen vinden om zich voor te doen als voetballer....... ::(
Frits

Bericht door Frits »

Tja, voetballen is een beetje ordinaire en ruwe sport.
Na diverse littekens op mijn schenen ben ik zo rond mijn twintigste overgestapt op boksen en behalve dat ik nu vaak wat snifferig ben heb ik verder geen schade opgelopen.

Is er niet ergens een schaak + bokstoernooi? :8:
Arnold
Berichten: 3515
Lid geworden op: do jan 20, 2005 11:57

Bericht door Arnold »

Code: Selecteer alles

Poule A
1	Dr. Max Euwe
2	LSG 	
3	Caissa	
4	Regiohakkers 	
5	De Rode Loper
Om 9.20 uur beginnen we in zaal 1 met een voetbalwedstrijd tegen de knözen van Dr. Max Euwe;
gevolgd door het gebruikelijke koekhappen (voor diegenen die niet aan schaak toekomen...)
Frits schreef:Is er niet ergens een schaak + bokstoernooi? :8:
Dat ìs dit toernooi: tegen Geon Knol mag je helemaal los! Die heeft er al zoveel het Azu in geholpen... Rody zelfs 2 jaar achter elkaar.
Arnold
Berichten: 3515
Lid geworden op: do jan 20, 2005 11:57

Bericht door Arnold »

OK, de opstelling
John F.
Jos
René G.
Antonio
Arnold

Jan
Jacco
Vriendje van René?

9.00 uur verzamelen en 10 euro lappen. Ik zorg voor de rode shirts.
Laatst gewijzigd door Arnold op vr jun 29, 2007 23:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

Gisteren was Jan ook wel bereid om eventueel mee te spelen. Nog actie op ondernemen?
Rody

Bericht door Rody »

Mijn naam mag je doorstrepen hoor... Zaterdag ben ik de hele dag al druk druk druk, zondag nog kraamvisite... Daarnaast kan ik het nu niet echt hebben om 2 weken met een voet omhoog te moeten zitten... Yentl heeft me nogal nodig...
Gebruikersavatar
JosH
Berichten: 1365
Lid geworden op: do jan 20, 2005 14:15

Bericht door JosH »

Hebben we nu een team of niet?

Ik BBQ in ieder geval niet mee, maar wil wel op doel staan.
"One life, live one!"
John
Berichten: 1566
Lid geworden op: ma jan 31, 2005 23:03
Locatie: Zeist

Bericht door John »

Hoe ver zijn we nu Arnold? Drie vraagtekens is wel erg veel. Ik heb een muziekfeest zaterdag en afhankelijk of we wel of niet spelen stem ik daar mijn bedtijd en drankmisbruik op af ::razz: (deed ik vroeger nooit, maar moet nu wel, tijd staat ook voor mij niet stil............)
Arnold
Berichten: 3515
Lid geworden op: do jan 20, 2005 11:57

Bericht door Arnold »

Pieter Nieuwenhuis, Datum: zondag 01-07-2007 00:06 schreef:Het record laat afmelden wordt door de rode loper op Bob Beamon (deze goede man sprong in Mexico 1968 met 8m90 verder dan het lint lang was) achtige wijze gebroken. Zaterdagavond. Het toernooi gaat morgen van start met 18 deelnemers. De organisatie beraadt zich op maatregelen.
John
Berichten: 1566
Lid geworden op: ma jan 31, 2005 23:03
Locatie: Zeist

Bericht door John »

Tja, we staan wel voor lul vind ik, zou het ook niet raar vinden als we een jaar uitsluiting zouden krijgen, zeker gezien de belangstelling die er altijd is om zo snel mogelijk bij de eerste 20 te zitten. Misschien moeten we hieruit leren om eerst te recruteren en dan pas in te schrijven.........
Gebruikersavatar
JosH
Berichten: 1365
Lid geworden op: do jan 20, 2005 14:15

Bericht door JosH »

Lijkt mij een wijze les...
"One life, live one!"
Plaats reactie